Grundig Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Heisann. I dag kjøpte jeg en Remote Master 560 på Chlas Olson. Den fungerer på 560 forskjellige TV modeller, videospiller osv. Problemet er imidlertid at jeg ikke finner ut hvordan man søke etter kanaler med den. Noen som vet hvilke knapper man må trykke da? Er litt desperat her. På forhånd mange takk for svar. Endret 25. januar 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 burde ikke det stå i bruksanvisningen som fulgte med? det fulgte med en bruksanvisning,ikke sant? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har sjekket igjennom hele bruksanvisningen og det står ikke noe der. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 then www.justfuckinggoogleit.com Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Det er allerede gjort, fant ikke det jeg var ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå