Radi Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Er det noen som kan gi meg en link til en side der det er noen som har modda et cr-rom. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 er ikke mer enn 24 timer siden forige post med akkurat det samme spørsmålet, sier bare: søk på forumet, søk på google du finner masse begge steder Det finns ikke vanskelig å modde en cd-rom, gåt med litt innsats Lenke til kommentar
Radi Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 det er ingen som gir meg en link Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har nok noe å gjøre med at akkurat sånne ting er så lett tilgjengelig på både forumet her og nettet forøvrig at det ikke er noen som gidder å finne frem, sånn er det bare men som sagt, søk på www.google.com, han som spurte i går fant i hvertfall masse der Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Bare måtte.... her... Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du spør i realiteten om folk gidder å søke på Google for deg... Vel, her har du iallefall en god start..? Lenke til kommentar
Radi Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Hvis det er noen som har modda cd-rom'n sin, så legg inn bilder av resulatet, eller hele prosessen. Jeg skal legg inn bilder når jeg er ferdig, men det kan ta litt tid fordi jeg må gjøre det hos en kompis, for jeg har ikke no verktøy hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå