litium__ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg trenger en ny strømforsyning fordi skal kjøpe et nytt skjermkort som krever 350W PSU...Jeg har bare 300W! Noen som vet om en PSU som ikke koster for mye , men mer enn 350W? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123271...BE-D2583A1CB52E Billig,bra og stille Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 må har *le* litt.. på toppen av kabinett forumet står det: alle som poster spam om psu les her! (eller no sånt) hvorfor leser ikke folk rundt omkring før de setter igang? eget forum for psu on topic: DENNE er bra.. har hørt mange som er fornøyd billig er den også. Lenke til kommentar
litium__ Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 hehe så ikke "alle som poster spam om psu les her!" jeg... takker for alle svar... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 hehe så ikke "alle som poster spam om psu les her!" jeg... Det er alltid lurt å lese stickyene i den aktuelle kategorien før du poster. Du finner ofte nyttig info der. Jeg flytter posten til PSU og elektronikk. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 hehe så ikke "alle som poster spam om psu les her!" jeg... takker for alle svar... det var jo dne jeg fant fram til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå