BMP Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Hei! jeg har lest tipsene og guidene deres her på forumet og oppgradert min firmware (til versjon 1.02 tror jeg...) men jeg har problemer med å sette datoen. dvs. at den bare kan stilles fra 01.03.2005 , altså ikke jauanr og februar......noen som vet årsaken til det? En annen ting er om det er kommet noe ny firmware i det siste?? mvh bmp Endret 25. januar 2005 av BMP Lenke til kommentar
hilmar Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er du sikker på at det er 1.3.2005 og ikke 2004? Jeg får ikke stilt tilbake mer enn til 1.3.2004 på mitt med firmware 1.02. Det er vel sannsynligvis datoen for lanseringen av kameraet... Lenke til kommentar
BMP Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 OI, OI, OI !!!!!!!!!! joda, det var seff 2004.....hvordan kunne jeg.......ikke alltid like lett å omstille seg nei.........men nå funker det som bare det TAKK!! bmp Lenke til kommentar
denlengste Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hilmar og BMP: hvis jeg ikke misforstår helt så har dere begge et dimage Z3. er dere fornøyd med kameraet? lurer fælt på om jeg skal kjøpe Z10 eller Z3. sparer en drøy tusenlapp på å kjøpe det første.. ville dere lagt inn de ekstra pengene for 4x ekstra zoom, bildestabilisator,++ ? i tillegg så kommer jo de nye modellene Z20 og Z5 like om hjørnet.. hovedpoenget mitt er at jeg har lyst på et relativt raskt kamera med alle manuelle muligheter. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 hilmar og BMP:hvis jeg ikke misforstår helt så har dere begge et dimage Z3. er dere fornøyd med kameraet? lurer fælt på om jeg skal kjøpe Z10 eller Z3. sparer en drøy tusenlapp på å kjøpe det første.. ville dere lagt inn de ekstra pengene for 4x ekstra zoom, bildestabilisator,++ ? i tillegg så kommer jo de nye modellene Z20 og Z5 like om hjørnet.. hovedpoenget mitt er at jeg har lyst på et relativt raskt kamera med alle manuelle muligheter. Ja, jeg var ikke vant med "fotografering" da jeg fikk dette, dvs. at jeg ikke kunne noe om det....(sikkert ikke så mye flinkere nå heller da men det er jo en annen sak ) ....... I begynnelsen var jeg ganske misfornøyd med det, tror at litt av grunnen var at jeg hadde lest litt om det her på forumet og det var noen som var misfornøyd med det. Men så begynte jeg å lære meg litt om lukketid, ISO etc.... og nå er jeg KANONfornøyd! tror ikke du får mange kameraer til den prisen som har samme kvalitet og zoom, men noen er det vel. For meg stod det mellom dette og Panasonic Lumix DMC-FZ20 men siden dette var på den tiden (sist sommer) over 1000,- billigere så valgte jeg dette, nå er det visst litt over 2000,- som skiller dem. Jeg sier KJØP! og sett deg litt inn i bruken av det så blir du kjempefornøyd. Kjøper du attpåtil Hôhnel sine Ni-MH batterier på 2350 mAhså tar du mange bilder.....jeg tok litt over 1000 bilder + litt filming. Minnebrikken min er på 512 mb så jeg kan jo filme i over 30 minutter i strekk....( selv om jeg ikke gjør det da ) Men om du skal kjøpe dette eller Z10 vet jeg ikke for jeg har ikke brukt Z10, bare lest litt om det. Men kjapt er det. Jeg mener du får mye kamera for pengene!! mvh bmp Lenke til kommentar
denlengste Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 takk for svar! har seff mest lyst på Z3, men til syvende og sist blir det nok et pengespørsmål.. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Uansett!....LYKKE TIL! bmp Lenke til kommentar
hilmar Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg er også meget fornøyd. Hadde Z1 tidligere, som ble stjålet. Den store forskjellen mellom z10 og z3 er vel først og fremst zoom og bildestabilisator. Bildestabilisatoren fungerer langt bedre enn jeg fryktet, faktisk. Kan nå stå med dårlig dagslys og få greie bilder på full zoom. Med Z1 slet jeg med bildekvaliteten uten stativ på max zoom (10x). Ellers synes jeg Z1 hadde bedre bildekvalitet pga mindre støy. Z5 har 5 mpix brikke, men har samme bildebrikkestr. så jeg er litt spent hvor støyete bilder den leverer. Etter å ha pløyd meg gjennom en del kameraer trodde jeg at "alle digitalkamera i kompaktklassen er trege". Det var før jeg kjøpte Z1. Kjapp fokus og utløserforsinkelse er veldig viktig for meg, og der er z3 (og z1) fenomenal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå