Peacock Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Vultur gryphus: kjøpte du aceton på apoteket eller på besinstasjon.. renser du cpu core og kjøleribba med aceton? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Kjøpte 100% ren aceton på den lokale jernvarehandelen. Jeg dypper q-tips i acetonet og renser både cpu core og kjøleribba, har ikke tatt skade av det, men har kranglet så busta føyk med flere her på forumet om det er sunt for cpu eller ikke. Et stoff alle anbefaler uansett er ren isopropanol, sikkerstikk! Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 okei...... vultur gryphus. da kjøper jeg enten isoprpanol eller aceton. hvilken er billigst av de da...det er jo litt drøyt å kjøpe en liter.....hehe Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg betalte 42,- for 0,5l hos min lokale jervarehandler, biligbilligbillig! Jeg vet ikke hva Isopropanol koster, men det er sikkert ganske billig det også.. Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 okei....det var jo en grei pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå