lavenda Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har en Sony Ericsson K500i. Har tegnet nytt abonnement og må som følge av det skifte til nytt SIM-kort. Jeg vil gjerne beholde alle kontakter som ligger i mitt gamle SIM-kort, og lurer derfor på hvordan jeg kan få overført disse til mitt nye SIM-kort? Kan jeg overføre de opplysninger som ligger i det gamle SIM-kortet til PC og deretter laste det over i det nye kortet? På forhånd takk for hjelp Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Du kan ta backup på pc/telefon/backupdubbeditt. Men må du bytte sim-kort? Trodde det gikk ann å bytte abbonement uten å bytte sim-kort selv om du byttewr oppratør. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jepp. Spør den nye operatøren din om portering av nummer. Ordner seg... :!: Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Lagre nummerene i telefon minnet, det kunne vertfall jeg på min sx1, helt grett Nå skal det sies at jeg ikke er helt innforstått med nyere SE så jeg kan ta feil Endret 25. januar 2005 av kaffi Lenke til kommentar
Andy07 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 For å svare seriøst.... Regner med at du måtte bytte sim på grunn at du skiftet operatør. Hvis det er god service i butikken du kjøpte telefonen, kan du be dem føre over nr for deg. Det som må gjøres er å som nevnt kopiere nr fra gammelt sim til telefon (må være åpen, ikke operatørlåst) og sette inn nytt sim for så å kopiere nr fra telefon til nytt sim. Mange butikker har muligheter til å klone kortene for deg gjennom sin sim-kort leser. Men som sagt skal du gjøre det selv må du kopiere gjennom telefon. Hvordan du gjør dette står i bruksanvisningen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå