co2 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har tenkt meg et hodesett med mikrofon som er lukket og av god kvalitet. Så på prisguiden, men fant ikke noe jeg likte\dårlig kvalitet. Så.. jeg lurte på om noen kunne anbefale noen gode noen. Helst ikke noen som faller fra hverandre -Skal brukes til spill Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg kan anbefale deg et "Sharkoon" headset. Det er ikke særlig kjent merke (tror jeg) men det fungerer mer enn bra nok for meg Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Dette er heller ikke noe for deg? Sennheiser Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det nye Icemat Siberia har fått skryt.. blir nok mitt neste snart Lenke til kommentar
JensL Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du nevner ikke pris, og skriver "Det beste". Da anbefaler jeg disse: Beyerdynamic DT234 Ultrasone HS-75 Bare husk at noen av disse proffe headset'ene som studioer og kringkasting bruker, ofte kommer uten plugger. De setter på det som trengs sjøl. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 anbefaler disse; Sennheiser 155 USB http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SHPC155USB Kjekt med usb pga du kan bruke dem i hvilken som helst pc og få like god lyd.. Beste headsettet jeg har prøvd jafall =) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har et Sennheiser headset selv, det er veldig bra! Gå for Sennheiser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå