Kisp Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Tacokjøttdeig og revet ost.. -Kisp Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg var her, i helga.. Det var godt.. Der spiste jeg en stor pannekake med mangosorbet og sirup.. Pluss cola..Det var digg.... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jordbær, bringebær, blåbær og Hervik sitt bringebær/rips-syltetøy. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hervik sitt bringebær/rips-syltetøy. NAMME NAMM. Det syltetøyet er mega godt Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hervik sitt bringebær/rips-syltetøy. NAMME NAMM. Det syltetøyet er mega godt Ord. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Pytt i panne og bacon er snacks å ha på pannekaka hvis man er skikkelig sulten. Ekte lønnesirup er heller ikke å forakte Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 litt basj og litt urin. og det beste av alt litt svett hår som har vært under armene Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 litt basj og litt urin. og det beste av alt litt svett hår som har vært under armene <"> HAHAHAHAHAHA Det var jo bare driiiiitmorsomt da! </"> Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 litt basj og litt urin. og det beste av alt litt svett hår som har vært under armene Det heter bæsj, og det er ikke godt på pannekaka.. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Det var jo bare driiiiitmorsomt da! Javell. Endret 25. januar 2005 av Mysil Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hørte om noen som brukte kaviar på pannekaka.... blir sikkert en morsom smak... Lenke til kommentar
Abbern Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 paprika og bacon. stekt selvsagt veldig veldig godt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Jeg skal komme med noen forslag nå, men merk dere at jeg ikke har prøvd noen av dem, så jeg gir ingen garanti for at det skal, eller vil smake godt. Pannekaker funker som de fleste vet til både middag, og dessert. På desert-siden har jeg følgende forslag: Krem, annanas og eventuelt litt systetøy av noe slag. (kan kansje bli litt sølete å spise) Sjokoladesaus. Nugatti.. Rømme + rips/rabarbara syltetøy + jorbersyltetøy. Smeltet sjokolade, daim/firkløver etc. Vaniljeis + moccabønner Sjokoladesaus. Diverse is, eventuelt med topping. På middags-siden har jeg følgende forslag: Brunost. Gul/hvit ost. Biffstrimler, med litt grønnsaker, og eventuelt litt rømme/dressing. Kylling, og litt godt krydder. Toppet med gode grønsaker og/eller dressing. Rømme, + noe litt sterkere greier som tabasco, chili eller jalapenos? På eksperiment-siden har jeg følgende forslag: Marsipan. Ansjos. Sjømat (reker, krabbe, suchi, rogn etc) Majones. Fiskegrateng. Asparges. Egg (speilegg f.eks) Fiskepinner. Edit: liten leif Endret 25. januar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 ei ordentlig pannkake skal faen meg ha sukker og masse sprø bacon på! alt annet er blasfemi.. og Kisp, tacokjøttdeig og revet ost skal du ha på tortialla'n og ikke på pannkaka. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Spar opp kukost i rundt 1-2 uker, så smører du det på pannekaken. Smaker som geitost nesten, foruten skjegget. Seriøst: dekk pannekaken (mens den er varm) med bringebær, og ta en eller to isskjeier oppå, og la det smelte og fordele seg over flaten. Dette er mer som en slags dessert pannekake da Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Rennende karamell og daimbiter. Ha noe vaniljegreier oppi og. Sånn som franske Crepes. Smelter på tungen. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Eg har alltid hatt sukker og bacon opp gjennom livet, men i det siste har eg prøvd O'Boy med bacon... Det smaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå