Joachim_F Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 3D Realms må finne seg i å bli kalt gledesdrepere etter at de har stoppet utviklingen av en Duke Nukem-modifikasjon til Half-Life 2. Gledesdreper er for øvrig et ord som passer svært godt på guvernøren i Missouri. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva (...) er poenget med det!? Gledet meg som en liten unge til modden jeg. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Synd det med DUke Nukem, men det er jo forståelig. Ble ikke overraska. Må si meg enig med guvenøren i Missouri, kriminelle skal ikke ha det kult i fengsel, det er priviligiert oss utafor. De skal sitte der og syntes synd på seg selv og tenke over hva de har gjort galt. Kunne laget en bra anti-ungdomskriminalitet kampanje. Endret 25. januar 2005 av Azper Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 er ikkje noko overraska over at dei ikkje fekk lov å lage moden. ser heller ingen grunn til at dei innsatte skal få spele videospel i fengsel. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jepp, kriminelle skal egentlig slite seg halvt i hjel for sine forbrytelser, ikke sitte og kose seg med spill. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 finnes nå fleire star wars modder som lever i beste velgåande etter at lucasarts har tråkka på dei Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Synes heller ikke kriminelle bør få spille pc. Det blir litt vel luksuriøst... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det finnes da haugevis av modder som bryter diverse merkenavn, for det er jo egentlig det som er det eneste som de kan taes på...eller har 3d realms patent på griser i poltiuniform? Har modutviklerane noe ryggrad kaller de det heller for Dude Nukem og gir det ut. Og hvis kriminelle får se på tv/film synes jeg de skal få spille på pc også(eller brettspill for den sak skyld). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Og hvis kriminelle får se på tv/film synes jeg de skal få spille på pc også(eller brettspill for den sak skyld). Yeah right! Da skal jeg faen meg gå å drepe et par uskyldige mennesker, for så å bli putta i fengsel, slik at jeg kan få gratis video/PC spill! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En fordel med å spille i fengslet ville jo vært at mordi ikke kunne mast om at du har spilt for mye etc. hmmmm Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 [iC' date=26/01/2005 : 21:22] Og hvis kriminelle får se på tv/film synes jeg de skal få spille på pc også(eller brettspill for den sak skyld). Yeah right! Da skal jeg faen meg gå å drepe et par uskyldige mennesker, for så å bli putta i fengsel, slik at jeg kan få gratis video/PC spill! prøv deg på å rane nermeste bank, hvis du bruker ekte pistoler kommer du nok i fengsel. Så kan du se hvor morro det er å sitte i fengsel...og få lov til å spille dataspill...mye bedre å spille i fengsel enn hjemme er jeg sikker på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg