pannelars Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ossen fikser jeg passord link?? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Mener du slik at du må skrive et passord for å komme til en side? Da tror jeg du bør poste i PHP. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva er det egentlig du er ute etter? "Ossen fikser jeg passord link??" Har du problemer med en lenke? Trenger du hjelp til å oppdrette en? Vennligst prøv å være mer beskrivende, både i emnetittel og ditt innlegg. Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg mener at hvis man trykker på en link så må du skrive inn passord for å komme til den siden. Ikke passord på hele siden altså.. Beklager dårlig forklaring i første innlegg.(måtte på trening se) Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 bruk en .htaccess fil eller php/asp/cgi ? Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Kan jeg ikke bruke noe i vandlig html fil.??? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Nei, da blir det nærmeste å bruke JavaScript i HTML filen. Og det er nok ikke lurt med tanke på sikkerhet Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Ok takk for alt hjelp, men kan jeg bruke php nuke på en start el home server??? http://www.phpnuke.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå