Drunk_Panda Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg bare lurer.. Men må jeg skrive på eier på PTN kortet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jepp, hvert kort må registreres på eier. Det er et nummer på kortet som du skal legge inn på ptn sine isder... Og det armbåndet trenger man egentlig ikke, men det er for å slippe å stå lenge i kø, bare for å hente et armbånd Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Jepp, hvert kort må registreres på eier. Det er et nummer på kortet som du skal legge inn på ptn sine isder... Og det armbåndet trenger man egentlig ikke, men det er for å slippe å stå lenge i kø, bare for å hente et armbånd Hvordan registrerer jeg? Trenger svar veldig fort! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Legger til kortnummeret ditt i PTN (er vel under menyen cards elns) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jepp, hvert kort må registreres på eier. Det er et nummer på kortet som du skal legge inn på ptn sine isder... Og det armbåndet trenger man egentlig ikke, men det er for å slippe å stå lenge i kø, bare for å hente et armbånd Hvordan registrerer jeg? Trenger svar veldig fort! Her registrerer du deg Det er bare å skrive inn mailen der, så lager du en ny bruker siden det ikke er noen mail registrert på mailen din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå