M`kululu Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 har en liten vannkjølingsplan... tenkte å kjøpe amd magnum kit på 3dfxcool.no og en giant radiator til.(følger vanntank med settet eller må den kjøpes separat??) planen er å feste den til taket i mitt chieftec bigtower kabinett også feste 2 120mm 26db papst vifter på radiatoren og modde litt i den tomme plassen overfor psuen og feste 2 120mm 26db papst vifter der som blåser kald luft inn til viftene som kjøler radiatoren. har en t-bird på 1.33ghz, hva slags temp vil jeg ca få?? Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Det følger ikke med vanntank. Sjekk denne : KLIKK HER ---------------------------------- Ikke post så svære bilder i forumet. Tenk på de som ikke har bredband. -yummy- ---------------------------------- [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-15 23:25 ] Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Tank følger ikke med nei! Kjøpte min på Biltema jeg (kosta ca 50,-). Ellers er d vel ganske vanlig å feste "giant"-radiatoren øverst i kabinettet (se testen av AMD Pro WaterKit http://www.overklokking.no/cooling/vann_ak...ater/index.html ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå