bj0rnar Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Morn! Jeg skal gå over fra Mozilla Thunderbird til MS Outlook 2003, men jeg skulle gjerne fått med meg alle programmene over. Etter det jeg har undersøkt, støtter bare Outlook 2003 overføring fra Eudora og et program til, men jeg har et lite håp om at det finnes andre småprogrammer som kan hjelpe meg med export / import Kun mail som er viktig, kontoinformasjon/kontakter trengs ikke. Noen som vet om noe? Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Bumpy humpy? Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hva er grunnen til at du går over fra thunderbird til outlook? Selv har jeg alltid brukt outlook express, men vil nå ha mulighet for kalender, mobilsynkronisering etc, så lurer på om jeg skal velge vanlig outlook eller om thunderbird også kan settes opp med slike funksjoner? Har du sjekket for muligheter for flytting av ting fra thunderbird til eudora eller d andre programmet? ...for da kan du jo ta d i en 3-gang Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 sjekk hva jeg har skrevet her: http://forums.mozillazine.org/viewtopic.ph...ight=modellmakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå