Cowboystrekk Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 de siste dagene har min windows xp pro begynøt å oppføre seg merkelig, hver gang jeg avslutter et program/spill eller går tilbake til windows fra skjermbeskytteren settes oppløsninga ned til 640x480 og jeg får beskjed om at jeg må være logget inn som administrator for å kunne nedre oppløsningen, noe som jeg allerede er!? Eneste jeg kan komme på at jeg har gjort er å ha lagt inn exeem lite igår, men problemet med oppløsninga skjer stadig selv når jeg ikke har startet exeem... noen tips ti hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Det er ingen mulighet for at ha kan ha noe som helst spyware/virus? Endret 28. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 har sjekket med oppdatert spybot, ad-aware og norton antrivirus, alle ble oppdatert igår. Skjønner ikke dette, har aldri vært borti noe lignende... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 fant ut av det, da jeg slettet exeemlite forsvant problemet av en eller annen merkelig grunn, exeem kjørte jo ikke engang mange av de gangene problemet oppstod så det må kanskje ha gjortn noe krøll i registeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå