daffyr Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Går d bra å flytte over cpuen frå hk på en dell til eit nytt houvedkort >? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ja, det burde ikke være noe problem.. Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 så den vil funke på ett nytt houvedkort ? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 så den vil funke på ett nytt houvedkort ? bare med et hOvedkort. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Jeg har selv hatt Dell. Og om du skal skifte kabinett, MÅ du ha nytt hovedkort. Alt annet skulle passe HELT fint i et annet kabinett, forutenom CPU-kjøleren da. SKIFT HOVEDKORT OG KJØLER TIL CPU. Resten passer. Endret 13. april 2005 av IC7STORM Lenke til kommentar
ess Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 2. Dellpcer er ustabile som F..har hatt en del pc før...ingeting funka med den..alt bare dritt.. har en dell laptop å...funker faen ikke til noe. brukerfeil kalles det på godt norsk Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har selv hatt Dell. Og om du skal skifte kabinett, MÅ du ha nytt hovedkort. Alt annet skulle passe HELT fint i et annet kabinett, forutenom CPU-kjøleren da. SKIFT HOVEDKORT OG KJØLER TIL CPU. Resten passer. hvor har du dette fra da? har nettopp skifta jeg.. hovedkortet satt som et skudd det.. var visse problemer andre steder da.. men det ordna seg til slutt det også.. skjønner ikke hvorfor alle sier man MÅ ha nytt hovedkort når man ikke trenger det.. er enig i at alt blir mye bedre og enklere med nytt hovedkort, men man MÅ ikke ha nytt.. Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 hvilken dell har du da erlendru ? å åssen feil mener du ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 har dimension 4600... hadde problemer med den nye cpu-vifta, men ikke så store problemer at jeg må ha nytt hovedkort akkurat.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det varierer jo fra PC til PC, men som oftest så bruker de sære standarer... Det er jo selvfølgelig unntak! Jeg kunne ikke bruke mitt hk i et compaq kabinett, men omvendt. CPUkontakt fantes ikke på mitt compaq HK. osv... Med ferdigpcer kan man aldri vite, som oftest passer det ikke utfra min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå