archie24 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har innstalert dette kortet,og satt inn en amd 64 3500+.Etter at jeg gjorde dette får jeg denne feilmeldingen når jeg skal innstalere bf 1942 patch:The contents of this file cannot be unpacked.The executable you are attempting to run has been corrupted.Please obtain another copy off the file,verify its integrity and try again.Dette skjer også med andre patcher.Noen som har en anelse hva dette er?Har laste ned filen påny men får samme melding.Kjører xp sp1.Har også formatert flere ganger samt oppdatert bios.Har en WD 120 gb ide harddisk. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Byttet du noen minnebrikker i den samme prosessen? Gjelder det kun denne patch-fila 8eller hva det var?). Jeg hadde kjørt en liten stresstest av minnet før jeg gjorde noe mer... Lenke til kommentar
archie24 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Hadde kljøpt nytt minne som jeg brukte litt på gammel kortet før jeg flyttet det over til det nye.Det gjelder flere filer som må pakkes opp,som feks NHL 2004 demo.Det skjer også med filer som jeg hadde liggende på harddisken fra før.Stresstest av minne hvordan gjør jeg det? Tusen takk for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det vanligste er å bruke Memtest. Det kan være litt komplisert dersom du ikke er vant med å lage bootdiskett og stille inn i bios slik at du booter fra diskett istedenfor harddisk osv. Dersom du ikke vil begi deg ut på det, kan du prøve prime95, som er et prog som kan ligge i bakgrunnen på maskinen og lete etter primtall... Gøy for mattefreaks, men det kan også brukes til å stressteste minnet. Dette er en egen funskjon i programmet. Dersom du får kjørt denne testen i 1-2 timer burde det ha meldt seg feil, hvis det finnes noen... Lenke til kommentar
archie24 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Det vanligste er å bruke Memtest. Det kan være litt komplisert dersom du ikke er vant med å lage bootdiskett og stille inn i bios slik at du booter fra diskett istedenfor harddisk osv. Dersom du ikke vil begi deg ut på det, kan du prøve prime95, som er et prog som kan ligge i bakgrunnen på maskinen og lete etter primtall... Gøy for mattefreaks, men det kan også brukes til å stressteste minnet. Dette er en egen funskjon i programmet. Dersom du får kjørt denne testen i 1-2 timer burde det ha meldt seg feil, hvis det finnes noen... Takk for det skal prøve memtest. MVH archie24 Lenke til kommentar
archie24 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Det vanligste er å bruke Memtest. Det kan være litt komplisert dersom du ikke er vant med å lage bootdiskett og stille inn i bios slik at du booter fra diskett istedenfor harddisk osv. Dersom du ikke vil begi deg ut på det, kan du prøve prime95, som er et prog som kan ligge i bakgrunnen på maskinen og lete etter primtall... Gøy for mattefreaks, men det kan også brukes til å stressteste minnet. Dette er en egen funskjon i programmet. Dersom du får kjørt denne testen i 1-2 timer burde det ha meldt seg feil, hvis det finnes noen... Takk for det skal prøve memtest. MVH archie24 Kjørte memorytest ca.1 time og fikk 5411 errors!Hva kan gjøres med dette?Mitt minne er Corsair TWINX 1024-3200XL DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200XL DIM. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hmm, kan du noe om bios? jeg har samma kort, og det samme skjedde med meg når jeg klokka for mye. hvis du kan noe om bios, hadde det vært best å reset to default status innpå der, det kan hjelpe, Lenke til kommentar
archie24 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 hmm, kan du noe om bios? jeg har samma kort, og det samme skjedde med meg når jeg klokka for mye. hvis du kan noe om bios, hadde det vært best å reset to default status innpå der, det kan hjelpe, Heisann. Har ikke overklokka noe,men skal prøve det du sier. MVH archie24 Lenke til kommentar
archie24 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 hmm, kan du noe om bios? jeg har samma kort, og det samme skjedde med meg når jeg klokka for mye. hvis du kan noe om bios, hadde det vært best å reset to default status innpå der, det kan hjelpe, Gjorde det du fåreslo og fikk faktisk innstalert patchen.Ser også ut som maskina har blitt stabil. En annen ting jeg fant ut var at det bare er den ene minnebrikken jeg får feil på med memorytest,så jeg kjører bare med den ene.Hvilken type minne bruker du på dette kortet? Tusen takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå