Gå til innhold

Hvordan fjerne dør og plastdeksel på Chieftec Dragon kabinet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-15 22:21, Per_B skrev:

Skal være ganske tafatt for å måtte spørre om dette på forumet her... Sorry ass, men har du i det hele tatt sett etter/prøvd å ta det av?

..litt enig der ja :smile:

..men å ta av døra er enkelt! Bare å ta i litt ved hengslene så kommer den av. Dekslet er festet med 3 "kroker" på hver side - disse må du vippe ut fra innsiden av kabinettet slik at det løsner. Vær litt forsiktig da ledninger til lampene i front sitter fast på dekslet!!!

Lenke til kommentar

Quote:

Dekslet er festet med 3 "kroker" på hver side - disse må du vippe ut fra innsiden av kabinettet slik at det løsner. Vær litt forsiktig da ledninger til lampene i front sitter fast på dekslet!!!

Sorry, jeg trodde det var samme system som på Dragon. Det der hørtes litt værre ut... Men uansett... Flaut å spørre om sånt :wink:

Lenke til kommentar

Synest det var mange NEGATIVE svar her, forumet er vel for å spørre om hjelp og da bør en få det ellers kan man holde kjeft. På denne måten vil det kansk bli noen som står fast men ikke tør be om hjelp, det er så enkelt at vet du ikke så vet du ikke.

Lenke til kommentar

Takk til dere som svarte.. Og til resten, fuck off. Herregud føler meg ikke flau av og spørre over noe sånt jeg. Ville ikke ødelegge hele plastikk greia foran derfor spurte jeg først. Men anyways skal prøve nuh og håper det går bra.

Som sagt : Hvis du ikke har noe fornuftig og si om saken, stfu!

MrPowers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...