r0zie Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 :!: *dances the chiken dance* Lenke til kommentar
notalive Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) gratulerer! kan vel begynne p øvelseskjøre selv snart EDIT: kan vel lage en tråd så dere får vite det for å så ha sjansen til å holde dere inne Endret 25. januar 2005 av notalive Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Grattis Kan begynne å øvelseskjøre i år jeg. Enda to år til lappen Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) 9 måneder. Edit: Grattis mann! Endret 26. januar 2005 av Pasient- Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 grattis.. hatt lappen i litt over en måned alleree though blei jeg påkjørt heromdagen da.. (ikke min skyld ) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hoho, bare 5 dager til jeg er 18 selv, men ligger litt etter på lappen dessverre Skal snart begynne på det obligatoriske som landeveiskjøring og glattkjøring osv. Digg å kunne kjøpe alkoholholdig drikke selv though Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hoho, bare 5 dager til jeg er 18 selv, men ligger litt etter på lappen dessverre Skal snart begynne på det obligatoriske som landeveiskjøring og glattkjøring osv. Digg å kunne kjøpe alkoholholdig drikke selv though Mja, bare ikkje kombiner det Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Bad idea, en kompis mista nettop lappen i 2 år pga det, en mnd etter han hadde fått den.. må sitte 21 dager i "jointen" og ^^ Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Grattis Kan begynne å øvelseskjøre i år jeg. Enda to år til lappen Ja, hm, må vel sette i gang igjen jeg og nå, siden vintern er over. Jaja, det har jo vært morro så langt. Men fortsatt lenge til lappen, blir 17 i juni... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå