Mr D Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har ikke sjekka om de har den i webshopen, men de gangene jeg har vært innom Computercity på Alnabru og tittet så har de hatt plenty av colorfix hengende. Det er godt mulig at din lokale TV-sjappe eller data-sjappe har eller kan skaffe tilsvarende. Eller hvis du har Biltema i nærheten, så kan du kjøpe kabel med adapter og scartadapter, også trenger du en vanlig lydkabel hvis du ikke har det fra før. Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 http://www.m-e.dk/shop/default.asp?ProductID=3049 Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hmm ser ikke ut som de sender til norge.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Vel, det _er_ enklere og billigere å benytte tidligere nevnte triks for å kombinere chrominance og luminance. Lenke til kommentar
user11 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Jeg har en relativt gammel nokia TV, og jeg fikk bare sort/hvitt bilde med s-video. Da jeg bruke TVTool fikk jeg plutselig farger. (Betyr det at TVen støtter s-video alikevel?). På forsiden av TVen var det faktisk en egen s-video inngang. Endret 27. januar 2005 av user11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå