CetOr Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har en Sony ercsson Z600.. Jeg vi lbytte til K500i... Fordi den koster 1 krone med djuce magnum... Jeg har Djuice magnum på min Z600 men kan jeg bytte ut mobilen min, og beholde abbenomente, og sammtidig kjøpe k500i får 1 krone+? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hvor selges K500i til krone med Djuice magnum da? Du kan bytte ut hvis abb.et ditt er ferdig med bindingstiden Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 kan du ikke overføre abbonomentet? regner med det må være utgått slik som makos sier, men kan jo alltids spørre forhandleren Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 bindingstiden har ikke godt ut Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 bindingstiden har ikke godt ut Da tror jeg det ikke går Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har en Sony ercsson Z600.. Jeg vi lbytte til K500i... Fordi den koster 1 krone med djuce magnum... Jeg har Djuice magnum på min Z600 men kan jeg bytte ut mobilen min, og beholde abbenomente, og sammtidig kjøpe k500i får 1 krone+? Er det ikke noe som heter videreføring av abonnement? Det står alltid sånn: K500i 1,-* (Langt nede med bitteliten skrift) *Prisen gjelder kun ved ytegning eller videreføring av Djuice Magnum-abonnement. Hvis jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 bindingstiden har ikke godt ut Da tror jeg det ikke går dersom bindingen ikke er over så er det to alternativer: - vente (veldig kjipt) - betale prisen for å bryte. ring Telenor og sjekk kostnaden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå