Gå til innhold

Angrerett, Må feilforklaring være med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de har kun 14 dager fra varen er hentet til å tilbakebetale.

 

ring Tlf 815 58 200 (0,39 pr min)

(kl. 09.00 - 15.00)

 

Forbrukerrådet for nærmere info, men du kan sende pcutstyr regning\dagsbøter for hver dag de går over fristen.

 

hvis jeg husker riktig

Lenke til kommentar

Hvis du benytter angreretten din så trenger du ingen forklaring nei. "Jeg angrer på kjøpet og vil benytte angreretten min". Er det en reklamasjonssak, derimot, så må du jo selvsagt forklare at det er noe galt med den. Ingen feil, ingen reklamasjonssak vet du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...