fxwz Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Hvis jeg benytter meg av angreretten på en mp3spilller fordi at jeg oppdaget en feil på den, må da feilforklaring følge med? Endret 26. januar 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ring til dem..Og belag deg på at det kan gå en stund til... Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Hadde samme problemet selv. Men dette var rundt juletider, så de hadde, forståelig nok, mye å gjøre. Men en mail till dem så var pengene på konto dagen etter. Endret 25. januar 2005 av Keworkian Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 de har kun 14 dager fra varen er hentet til å tilbakebetale. ring Tlf 815 58 200 (0,39 pr min) (kl. 09.00 - 15.00) Forbrukerrådet for nærmere info, men du kan sende pcutstyr regning\dagsbøter for hver dag de går over fristen. hvis jeg husker riktig Lenke til kommentar
pertm Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) ... du kan sende pcutstyr regning\dagsbøter for hver dag de går over fristen. Det var noe slikt jeg tenkte på. Å sende dem en regning etter å lagt på et passe purregebyr Endret 25. januar 2005 av pertm Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Må feilforklaring være med hvis jeg benytter meg av angreretten? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Må feilforklaring være med hvis jeg benytter meg av angreretten? Vel de ønsker jo informasjon om ditt problem når du ringer inn og ønsker retur av en vare. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvis du benytter angreretten din så trenger du ingen forklaring nei. "Jeg angrer på kjøpet og vil benytte angreretten min". Er det en reklamasjonssak, derimot, så må du jo selvsagt forklare at det er noe galt med den. Ingen feil, ingen reklamasjonssak vet du. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nei, du må ikkje ha med forklaring. Men fortell dei at den er defekt! for da slepp dei og sende den ut til ein ny kunde, som igjen sender den innigjen. Om det er feil på den, og du vil ha ein ny bruker du reklamasjon, ikkje angreretten! Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Skulle ikke tro noen av dere har handlet på postordre.... Det følger med angrefristskjema og dokumenter i pakken. Det skulle ikke være mer å diskutere da?? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Lag ny topic eller noe,ikke skriv det helt om,alle svara blir på tryne.. Endret 26. januar 2005 av taz Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Lag ny topic eller noe,ikke skriv det helt om,alle svara blir på tryne.. Her er en tråd man kan lese hvis man vil lære.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå