derez Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Tja, saken er hvertfall klar for de som ønsker mye ut av et webcmaera Dog bør vi nok avente og se hva jeg får ut av min test av dette kameraet, blir spennende og leke meg litt med det, kommer til og legge ut et lite film klipp tatt med kameraet og, 90Fps gleder meg -Ole- 5067148[/snapback] Gleder meg til å lese testen din! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Til nå kan jeg ikke si noe annet enn at jeg er fornød Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Jeg har snart en artikkel på slipp hvor jeg omtaler de ulike kamerene jeg fikk inn til test litt nærmere og jeg må desverre skuffe dere med at jeg ikke rakk og få tatt opp noe videoklipp av Phillips kameraet grunnet en feil som du kan lese om i artikkelen. Bilder og video av de andre kameraene vil finne sted Endret 17. november 2005 av Omy Lenke til kommentar
derez Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg har snart en artikkel på slipp hvor jeg omtaler de ulike kamerene jeg fikk inn til test litt nærmere og jeg må desverre skuffe dere med at jeg ikke rakk og få tatt opp noe videoklipp av Phillips kameraet grunnet en feil som du kan lese om i artikkelen. Bilder og video av de andre kameraene vil finne sted 5169545[/snapback] Grunnet en feil...kjipt... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Har det kommet en test på dette webkameraet enda? På hardware eller nettet ellers? Noen som har noen links? edit: Fant testen her på hw.no gitt. Virket jo greit det, selv om testen var i stikkordsform. Endret 6. desember 2005 av XmasB Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Anatar du fant testen Spc700nc her, da vi ikke har publisert min test av spc900nc enda Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ja, det ser jeg nå. Jaja, dafår vi smøre med mer tålmodighetskrem da... Venter i spenning. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Testen skal komme ut nå snart, mulig at den kommer ut i ettermiddag. Lenke til kommentar
derez Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Testen skal komme ut nå snart, mulig at den kommer ut i ettermiddag. 5272179[/snapback] Fikk endelig rotet meg til å lese testen din. Høres ikke så utrolig bra ut, synd den ikke er av det skarpeste. Virker som om de fleste ikke scorer høyt på det. Jenta som fikk Philips-kameraet av meg (Philips Toucam Pro II (PCVC 840K)) har lyst på nytt nå, da Philipsen ikke funker helt for henne. Er visst mye rot med farger... Det blir forskjellig hver gang, så hun må inn i Paint og gjøre om på fargene etter hun har tatt ett bilde. Ikke holdbart... Så hvilket cam skal hun få av meg denne gangen? Har hatt Logitech Quickam 4000 selv ett år nå, og ikke skuffet med det, men det begynner jo å bli gammelt... Er Logitech Quickam 5000 mye bedre, mon tro? Er uansett fortsatt på leting etter det ultimate webcammet, og gir meg ikke før jeg finner det. (Edit: Skylder ikke på Philipsen da det gjelder fargene hun sliter med, regner med at det er en konflikt med drivere eller lignende. Kameraet er jo genialt, men ønsker hun seg nytt, skal hun få det. ) (Edit 2: Det ble et Creative WebCam Live Effects på henne denne gangen, forresten. Hun ønsket seg det etter å ha sett TV2-testen. Har ikke hørt noe klager, men det kan være fordi hun ikke tør å klage mer. ) Endret 25. september 2006 av derez Lenke til kommentar
derez Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Jakten på det ultimate fortsetter... Logitech Ultra Vision "The camera lens system comprises five extra-large lenses, several of which are made with glass, providing exceptionally sharp and clear video. Most webcams on the market are made up of only plastic lenses, producing images that seem distant and are often distorted. Also, by featuring an f-stop setting of 1.6 -- most webcams on the market have an f-stop setting of 2 or greater -- the QuickCam Ultra Vision webcam is able to capture more light, producing greater image detail in dimly lighted, or back- or side-lighted conditions." Noen erfaringer? En dårlig her: Logitech Ultra Vision problemer Endret 29. september 2006 av derez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå