TST Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Første lørdag i mars er Spillmagasinet tilbake på TV2. Programmet vil få samme sendetid som i fjor, men innholdet blir noe forandret. Les hele artikkelen her Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Kult! Håper det er bedre enn sist gang Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Så de skifter aldersgruppe med andre ord? De skifter til de litt mer hardcore-spillerene.. Høres litt synd ut at de skal mer dybde og lengere anmeldelser, da grunnen til at jeg fikk med mannen min på 38 år til å se på det, var nettopp fordi det var enkle & rett på sak, pluss de gøyale sidesporene de gikk med Christer Falck, Sputnik osv. Lenke til kommentar
zvane Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Yess! Den beskjeden har eg håpt skulle komme ja. Spillmagasinet er jo eit av dei kuleste programmene som har gått på TV nokonsinne! (Min totalt subjektive meining). Berre synd at me må vente heilt til mars Lenke til kommentar
Campari Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det er fint de utvider dybden litt. Hittill synes jeg vi har manglet gode begrunnelser for de karakterene de har gitt. Vi må jo få vite litt mer om hva som er positivt/negativt og ikke kun informasjon om hva spillet handler om. Personlig synes jeg de kunne fått en 1-10 skala også, da det er lettere å skille mellom spillene... Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Håper de gjør en SABLA mye bedre jobb en før... for før var det flaut å se på. Synd at hu møkkete kjærringa skal fortsette. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Håper de gjør en SABLA mye bedre jobb en før... for før var det flaut å se på. Synd at hu møkkete kjærringa skal fortsette. Skjønner ikke hvorfor hun var der... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 håper at det blir bra. kjekt med spel på tv igjen. håper at dei kan få litt lenger sendetid. Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Synd at hu møkkete kjærringa skal fortsette. Personhets klarer vi oss fint uten her på forumet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Om dei bruker meir enn 2 minuttar på spela så kan eg kanskje vurdere det. Folk ser ikkje på eit program for spel for å sjå Sputnik kjøre trailer og Schelewschi () kaste spyd. Greit nok at dei ikkje vil vise filmar frå CS og andre meir aktuelle spel her på forumet, men slutt med alt kjendistullet og konsentrer dykk om det det faktisk handler om, SPEL. Lenke til kommentar
Havcard Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Enig der ja. Endret 25. januar 2005 av Havcard Lenke til kommentar
Spillmagasinet Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Om dei bruker meir enn 2 minuttar på spela så kan eg kanskje vurdere det. Folk ser ikkje på eit program for spel for å sjå Sputnik kjøre trailer og Schelewschi () kaste spyd. Greit nok at dei ikkje vil vise filmar frå CS og andre meir aktuelle spel her på forumet, men slutt med alt kjendistullet og konsentrer dykk om det det faktisk handler om, SPEL. Da tror jeg at jeg kan berolige deg med at det kommer til å bli vesentlig mye mer SPILL/SPEL i kommende sesong. Du skal ikke se bort i fra at jeg eller Cathrine kommer til å spille et eller annet spill med en eller annen kjent person, så lenge det er relevant. TST håper vi å få med i et program som gjesteanmelder Frode Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 TST håper vi å få med i et program som gjesteanmelder Kult! Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Da tror jeg at jeg kan berolige deg med at det kommer til å bli vesentlig mye mer SPILL/SPEL i kommende sesong. Du skal ikke se bort i fra at jeg eller Cathrine kommer til å spille et eller annet spill med en eller annen kjent person, så lenge det er relevant. TST håper vi å få med i et program som gjesteanmelder Frode Spillmagasinet er her også Hadde vært morsomt å se en fra Gamer.no i Spillmagasinet Lenke til kommentar
Campari Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Synd stakkars Thomas ble droppa, men en måtte tydeligvis ofres. Dette ønsker jeg: *Litt lengre omtaler som forteller litt om de negative/positive sidene *En tierskala *Fortsatt like blide programledere *Reprisen bør ikke gå seint om natta på en hverdag! (får sjeldent med meg Spillmagasinet på en lørdagskveld) *Jeg takler ikke fargene i studioet, så ta gjerne en ny malejobb! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Han legger til at de vil forsøke å finne en balansegang mellom dybde og allmenn interesse, slik at de som allerede er veldig interessert i spill finner programmet nyttig. Endelig!!! Lenke til kommentar
Azper Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Enig i at de burde ha bytta ut hu dama(navnet festa seg ikke). Hu hadde ikke peil, og var generelt teit IMHO. Håper de ikke går like bredt ut som det virket som de prøvde på forrige gang. Det er vel såpass mange hardcore gamers i Norge at de kunne satset på de. Uansett, lykke til Lenke til kommentar
Spillmagasinet Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hva sier du, Tor Steinar? Gjesteanmelder? F. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Hva sier du, Tor Steinar? Gjesteanmelder? Ja, det hadde jo vært hyggelig. :-) Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hva sier du, Tor Steinar? Gjesteanmelder? Ja, det hadde jo vært hyggelig. :-) Yey, der er jo bare konge da! En så genial fyr som deg på TV, dette blir et verdig show Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg