Stianu89 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Når jeg skrur på pcen min, skrur den seg brått av. kommer noen ganger inn i windows men den bare skrur seg brått av.. ikke noe bluescreen ellens, virker bares som om strømmen blir kutta.. Den funka fint i går kveld. har hadde den i et halvt år Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Gjorde du noen særskilte endringer i software/hardware som er installert igår eller sist gang den virket fint? Hvis det ikke er lenge siden du satte et system restore-punkt, kan du jo prøve å gjenopprette dette og se om det hjelper? Lenke til kommentar
Stianu89 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 ingen andre endriger enn at jeg bytta plass på ei vifte. :/ Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Forsøk scandisk fraXP plata - boot fra den og kjør checkdisk. Funka nylig for meg på en PC som gikk i reboot loop (Men jeg kom helt til loginskjermen hver gang før den klikka dog) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) ingen andre endriger enn at jeg bytta plass på ei vifte. :/ Hvilken vifte var det? Har du tatt på noen deler inni maskinen uten å ta i kabinettet først slik at det kanskje er statisk elektrisitet som har "drept" en del inni maskinen? Endret 25. januar 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå