house Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 hei, jeg har en 45GIG 75GXP harddisk fra IBM, denne lager masse kjedlig "støy", sånn at det høres ut som om disken skal kutte når som helst.. noen som veit hva som forårsaker dette ?? Dan Stamnes Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Quote: On 2001-11-16 12:10, house skrev:hei,jeg har en 45GIG 75GXP harddisk fra IBM, denne lager masse kjedlig "støy", sånn at det høres ut som om disken skal kutte når som helst.. noen som veit hva som forårsaker dette ??Dan Stamnes Den er selfølgelig ødelagt, akkurat som alle de andre i 75GXP. :grin: TA BACKUP og send den til REP. Lenke til kommentar
sof Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 last ned Fitness test fra http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm den er sikkert ødelagt... Lenke til kommentar
house Skrevet 16. november 2001 Forfatter Del Skrevet 16. november 2001 merkelig at den funker da... den funker "fett". men det er stygge lyder i den.. Dan Stamnes Lenke til kommentar
sirius Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Da er det nok like før den gir opp. Jeg har opplevd det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå