John Deere Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Hei Har et POV 6800 GT kort som av en eller annen grunn ikke virket i morres. Får ikke POST screen.. Prøvde med et annet skjermkort og dataen virket. Må nok returnere det. Problemet er da at jeg har byttet ut orginalkjølern til fordel for en bedre kjøler. Hvordan stiller jeg da i forhold til retur? Er det bare å skru på igjen orginalkjølern eller har jeg mistet garantien ved bytte av kjøler? Endret 25. januar 2005 av Alcoholiday Lenke til kommentar
apwr Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Man mister garantien ved bytte av kjøler ja, men du kan jo prøve å sette på den originale kjøleren, sende kortet inn og håpe på det beste. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Man mister garantien ved bytte av kjøler ja, men du kan jo prøve å sette på den originale kjøleren, sende kortet inn og håpe på det beste. Er ikke ofte de merker at du har fikset på det. Jeg fikset på mitt hovedkort og sendte det tilbake når det var ødelagt, de brydde seg ikke og fikset det og jeg fikk det igjen, i mint condition. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Huff da, Kan bli dyr morro det her... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Men uansett vil jeg tro de fikser det, selv om du kanskje må betale for det. Men var meget merkelig det derre. Men de ser sikkert ikke at du har tatt av original kjøler. Går sikkert fint det. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg kan ikke tenke meg at de legger merke til at du har gjort noe hvis ikke du har vært "sloppy". Det er i allefall ingenting å bekymre seg for før du har prøvd. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Ja, da er kortet returnert med orginalkjølern. Kortet ser helt strøkent ut så jeg får bare krysse fingre. Har ikke råd til noe nytt kort med det første... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå