RBW Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Prisreduksjon på Centrino Prisreduksjoner er alltid hyggelige nyheter. Nå er det ulike Centrino-pakker som går under kniven. De helt store kuttene er det allikevel ikke snakk om. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ett steg i riktig retning, selv om det ikke er så stort steg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 wow! her var det ikke snakk om de store kuttene. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Jeg vil kalle priskuttene en bagatell + noen få reduksjoner på opptil 20% på noen ganske uvesentlige produkter. Ikke verdig en nyhet på forsiden til HW.no. (Om disse reduksjonene på godt under 1% er verdig en forside-nyhet så kune jo Intel lett ha fått forsiden 365 dager i året) Endret 25. januar 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Kanskje hardware.no burde innføre en samlespalte for smånotiser om uvesentligheter som dette. Den kunne man oppdatere en gang i uken eller noe sånt. Man trenger strengt tatt ikke hele tabellen, notisen kunne være noe sånt som: "Intel varslet idag nye priser på sine Centrinopakker. Dessverre går de kurante utgavene ned med hva som må kunne betegnes som en symbolsk dollar. Kun enkelte eldre konfigurasjoner har noen rell nedgang, mellom 6 og 10%." Det ville være nok om den saken... Geir Endret 25. januar 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Helt enig med Tom waits for alice ... Intel "priskuttet" er ikke verdt energien det tar å skrive artikkelen engang. Men det går jo i riktig retning. Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg syntes at dette ble latterlig (både Intel og Hardware.no, som jeg liker godt)... Å kutte priser på omtrent 1% på noe som koster rundt 300-400dollar er latterlig, særdeles latterlig. Og å lage en "stor" artikkel ut av dette, uten ironi, må også kategoriseres i samme bingen. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har noen av dere giddet å lese hele tabellen? I så fall ville dere sett at Celeron M 360/360J får en reduksjon på 20,15%. Det kan ikke akkurat kalles marginalt. Jeg synes denne lille artikkelen var nyttig ettersom jeg er i ferd med å kjøpe meg ny bærbar. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Jeg syntes at dette ble latterlig (både Intel og Hardware.no, som jeg liker godt)... Å kutte priser på omtrent 1% på noe som koster rundt 300-400dollar er latterlig, særdeles latterlig. Og å lage en "stor" artikkel ut av dette, uten ironi, må også kategoriseres i samme bingen. Enig! Et priskutt på 1 dollar er ingenting, spesielt ikke når man snakker om noen av markedets dyreste x86-prosessorer Rolf Wegner: Kjeder du deg på jobben idag? Endret 25. januar 2005 av snorreh Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Rolf Wegner: Kjeder du deg på jobben idag? Jeg tipper de strever med å oppfylle sin egen målsetning om X antall nyheter per dag. Jeg synes heller de kunne kuttet bort i hvertfall den uinterresante delen av denne nyheten for å oppnå en høyere nyhetsverdi per sak. Altså kvalitetssikring fremfor kvantitetssikring. Edit: Joda, Spenol, jeg ser at 8 av de 36 produktene har sunket merkbart i pris. Det er de 28 uten merkbare prisreduksjoner jeg prøver å kritisere. Endret 25. januar 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Er det ingen som greier å lese at flere av Celeron-prosessorene har gått ganske bra ned i pris? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Ja, jeg så det. Da burde de kanskje kalt artikkelen "Prisreduksjon på Celeron M". Men det er vel ikke mange leverandørere som leverer bærbare med Celeron M i Norge? Jeg ser at f. eks. Dell ikke bryr seg med det: Mens de har dem som low end på alle Centrino-modeller i USA begynner de norske utgavene på Pentium M 1,4... Geir Endret 25. januar 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg er også enig, slike "mikroskopiske" prisendringer har lite å si, men det hjelper på! Men jeg heiser ikke flagg av den grunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå