tiboine Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Er en ganske aktiv leser av hw.no's artikler og tilhørende forum. Men en ting som jeg syntes hadde vært fint om dere kunne hatt linker til relaterte saker etter hver artikkel. Sånn som Itavisen har det. Syns at det hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hvis du blar deg ned forbi reklaman på siste side, så tror jeg du vil finne en slik liste Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det har vi faktisk. Helt nederst på siden til en artikkel. Edit: Slemme enden kom og postet rett før meg, klage til mamma nå ja Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Hmmf... Liker ikke reklame. Kom faktisk på at jeg har sett det før Dårlig plassering av reklame spør du meg edit: jepp Endret 25. januar 2005 av MallRaT Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Slemme enden kom og postet rett før meg, klage til mamma nå ja Slemme enden er en forumrotte som oppdaterer diverse kategorier annethvert minutt, så det er bare naturlig at han er ask MallRaT: joa, kan være enig i at det blir litt liten fokus på både lenkene og feedback-en når det havner under reklamen, men det r jo ikke noe problem når man først vet at det er der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå