DrittData Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Noen som vet hvilken katalog / sted jeg finner ordbok/språkfilene til Word? Lenke til kommentar
jirre Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Dette lurer jeg også på. Er det ingen på dette forumet som vet? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har ikke hørt om ordbok. Men Jeg har lasta ned VEGA forlag norsk-engelsk og engels-norsk. Kan prøve å legge det ut på www.viggo.wivestad.no Lenke til kommentar
VTW Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 det funka ikke å legge det ut Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ligger her: C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\PROOF Lenke til kommentar
VTW Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ligger her: C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\PROOF Det er jo ikke altid den ligger her. Ligger ikke der på min maskin. Det er jo forskjellig fra PC til PC! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå