Gå til innhold

Vannkjøler til VGA-kort (9600 Pro og TT Big W)?

Anbefalte innlegg

Trenger et par råd ang vannkløling av GPU: Jeg kjøler ft med en Thermaltake Big Water og funderer på om den ikke kan kjøle GPU-en også. Har en heatpipe på min SApphire ATI Radeon 9600 Pro nå, så det bråker ikke og er heller ikke allverdens problem sånn sett... Men med tiden blir det oppgradering der også, til en GeForce 6800 av ett eller annet slag..

Så blir det å kjøpe GPU-kjøler: Noen som er å anbefale? Ser at MPX har en Thermaltake har em her:MPX Thermaltake.

Er det andre som har erfaring med dette oppsettet evt. andre oppsett?

Vil pumpa være sterk nok til å drive dette, evt. her det vits å sette inn Y-koblinger for å spiltte kjølekretsene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger et par råd ang vannkløling av GPU: Jeg kjøler ft med en Thermaltake Big Water og funderer på om den ikke kan kjøle GPU-en også. Har en heatpipe på min SApphire ATI Radeon 9600 Pro nå, så det bråker ikke og er heller ikke allverdens problem sånn sett... Men med tiden blir det oppgradering der også, til en GeForce 6800 av ett eller annet slag..

Så blir det å kjøpe GPU-kjøler: Noen som er å anbefale? Ser at MPX har en Thermaltake har em her:MPX Thermaltake.

Er det andre som har erfaring med dette oppsettet evt. andre oppsett?

Vil pumpa være sterk nok til å drive dette, evt. her det vits å sette inn Y-koblinger for å spiltte kjølekretsene?

Den du linker til der koster 195 hos psdata om du er rask med å bestille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...