Colin Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hvilket hovedkort har du? Har et problem med mitt nåværende kort, og vil sørge for at jeg skaffer meg et som funker med dette skjermkortet når jeg oppgraderer i nærmeste framtid. Pål Lenke til kommentar
OeO Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Se i sig. Eneste kjipe med gf4 kortet er at d bråker en del! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Syns ikke at Asus sitt ti4400 bråker så mye. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Kan vi holde oss til spørsmålet? Pål Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har problemer når jeg skal installere win 2k/xp. Det som skjer er at skjermen blir svart etter loading av setup filer helt på begynnelsen. Før der du kan ordne med partisjoner o.l. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg kjenner til problemer på Abit KT7A kort, for jeg har et selv. Spørsmålet mitt er: Hvilke kort har dere der ute som dere IKKE har hatt problemer med? Skal snart oppgradere, og vil sørge for å kjøpe et hovedkort hvor det ikke er slike problemer. Pål Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Det frister ikke å sende tilbake eller selge skjermkortet og kjøpe fra en annen produsent?? Lenke til kommentar
Colin Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Nei, fordi Komplett.no har en helt elendig kundeservice. Sender jeg i retur nå, har jeg kanskje et annet kort mot slutten av sommeren. Bygger ny maskin snart. Pål Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Heh.. det var ikke bra å høre for det var der jeg kjøpte kortet mitt og har vurdert om jeg ikke skulle sende det tilbake. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Men er det noen som kan hjelpe Colin (og meg siden jeg har samma kort)?? Lenke til kommentar
Colin Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Plukket kortet ut av maskinen og satt inn igjen GF2 kortet. Jeg har ikke lyst til å bruke det hvis jeg kanskje må sende det i retur. Ringer komplett på mandag. Problemet er jo at kortet ikke er særlig kompatibelt med hovedkortet, siden så mange med samme kort har samme problem. Det var derfor jeg spurte om noen hadde dette kortet, og kunne fortelle meg om hvilke hovedkort som funket........så jeg kunne beholde kortet. Skulle uansett bygge ny maskin snart. Pål Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 22:05, Colin skrev:Hvilke kort har dere der ute som dere IKKE har hatt problemer med? Aopen AX4BSPro. Støtter kun SDR, så det er jo et ganske kjedelig kort. Dog er det problemfritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå