Gå til innhold

MacGyver har kommet på dvd !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koster 202 kr på cd-wow.fm.

Den burde vel gå gjennom tollen, eller ?

Nei.

 

Husk forøvring at de bruker andre satse enn bankene. Meget lett å gå på en smell her.

 

Dette skal vel være satsene som blir brukt: http://www.toll.no/bin/tvinn_valuta.pl

Jeg bestilte i går, glemte helt det med toll satsene. Dvd pakka kommer på 210kr, håper den går igjennom tollen :cry:

Lenke til kommentar
Er dette snakk om sesong 1 folk bestiller fra utlandet, for jeg tror man få kjøpt den på platekompaniet, til 350,- eller no.

eller kjøper folk mer enn sesong 1?

Ja, det er snakk om sesong 1 (sone1).

Etter en liten sjekk så viser det seg at du har helt rett. Sesong 1 (sone1) er til salgs for 359kr på Platekompaniet.

Nå angrer jeg på at jeg bestilte i går, men er jeg heldig så går den igjennom tollen. Hvis jeg må betale moms og gebyrer vil jeg ende opp på ca den prisen som den selges for på Platekompaniet.

Lenke til kommentar
Så det er egentlig hipp som happ hvor man kjøper den?

man vil komme opp på den norske prisen uansett, hvis man bestiller fra utlandet?

Hvis man kjøper dvd pakka hos cd-wow.fm vil total summen ca komme på samme prisnivå som platekompaniet. 210kr(ukens kurs) +25% moms +79kr(gebyr) =341kr. Den prisen forutsetter et gebyr på 79kr, mener å huske det er beløpet posten skal ha. Correct me if i'm wrong.

Når det gjelder dvdstrax, så vil det ikke lønne seg å kjøpe Macgyver der, av den enkle grunn av prisen på den er for høy. Noe som vil resultere i at total summen overstiger platekompaniet sin pris.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...