EskimoBob Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Koster 202 kr på cd-wow.fm. Den burde vel gå gjennom tollen, eller ? Nei. Husk forøvring at de bruker andre satse enn bankene. Meget lett å gå på en smell her. Dette skal vel være satsene som blir brukt: http://www.toll.no/bin/tvinn_valuta.pl Endret 25. januar 2005 av EskimoBob Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Viktig utgivelse... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 Denne må definitivt kjøpes! Håper det er litt bonusmateriell evt. han MacGyver fyren som snakker om noen av episodene. TSP Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 Hvor er det man kan få kjøpt den billigst? og må man ha sonefri dvd spiller for å få kunne spille den? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 Macgyver på dvd er en slik Må skaffes ting.. dette er noe jeg har gledet meg til, dog blir den vel lastet ned av de fleste.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 Koster 202 kr på cd-wow.fm. Den burde vel gå gjennom tollen, eller ? Nei. Husk forøvring at de bruker andre satse enn bankene. Meget lett å gå på en smell her. Dette skal vel være satsene som blir brukt: http://www.toll.no/bin/tvinn_valuta.pl Jeg bestilte i går, glemte helt det med toll satsene. Dvd pakka kommer på 210kr, håper den går igjennom tollen Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 Er dette snakk om sesong 1 folk bestiller fra utlandet, for jeg tror man få kjøpt den på platekompaniet, til 350,- eller no. eller kjøper folk mer enn sesong 1? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 Er dette snakk om sesong 1 folk bestiller fra utlandet, for jeg tror man få kjøpt den på platekompaniet, til 350,- eller no.eller kjøper folk mer enn sesong 1? Ja, det er snakk om sesong 1 (sone1). Etter en liten sjekk så viser det seg at du har helt rett. Sesong 1 (sone1) er til salgs for 359kr på Platekompaniet. Nå angrer jeg på at jeg bestilte i går, men er jeg heldig så går den igjennom tollen. Hvis jeg må betale moms og gebyrer vil jeg ende opp på ca den prisen som den selges for på Platekompaniet. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Så det er egentlig hipp som happ hvor man kjøper den? man vil komme opp på den norske prisen uansett, hvis man bestiller fra utlandet? EDIT: fant den enda litt billigere på dvdstrax.com Endret 26. januar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Så det er egentlig hipp som happ hvor man kjøper den?man vil komme opp på den norske prisen uansett, hvis man bestiller fra utlandet? Hvis man kjøper dvd pakka hos cd-wow.fm vil total summen ca komme på samme prisnivå som platekompaniet. 210kr(ukens kurs) +25% moms +79kr(gebyr) =341kr. Den prisen forutsetter et gebyr på 79kr, mener å huske det er beløpet posten skal ha. Correct me if i'm wrong. Når det gjelder dvdstrax, så vil det ikke lønne seg å kjøpe Macgyver der, av den enkle grunn av prisen på den er for høy. Noe som vil resultere i at total summen overstiger platekompaniet sin pris. Endret 26. januar 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 filmer som han har spilt i.... dere glemmer STARGATE..... å stargate SG1 TV serien... geniale begge Lenke til kommentar
johnj Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 FYI: Var innom Platekompaniet på Oslo City på torsdag for å kjøpe, men de hadde den ikke. Anslått levering var visstnok i neste uke, trolig torsdag. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Koster 202 kr på cd-wow.fm. Den burde vel gå gjennom tollen, eller ? 17 timer! Vel, tar jeg ikke helt feil er grensen økt, bare en måte og finne utav det på *bestille* Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Obligatorisk for alle MacGyver-fans Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Koster 202 kr på cd-wow.fm. Den burde vel gå gjennom tollen, eller ? 17 timer! Vel, tar jeg ikke helt feil er grensen økt, bare en måte og finne utav det på *bestille* I dag kom Mac'ern fra cd-wow.fm Gikk glatt gjennom tollen (210kr) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 Og på fredag kom den til meg, kom over tollen for min del, men igjen, for 17 timer MacGyver er det verdt det! psst, pilot episoden er og med Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 Tollgrensen er altså fortsatt på tafatte 200,-? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 Er det noe som kan minne om ekstramateriell der? eller er det bare episodene liksom, selv om det er greit nok det og da men... TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå