CowsSayMooo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har nettopp kjøpt nytt kabinett. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU822WS Er meget godt fornøyd, men har tilsammen 7 vifter, og det bråker! Tenkte derfor å kjøpe viftestyring, og har blitt anbefalt Sunbeam Rheobus. Men på kabinettet mitt er det dør og på viftestyringen knapper som stikker ut. Vil jeg få igjen døren med viftestyringen installert? Noen som har erfaringer på dette? Takker for svar Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det blir litt dårlig med plass om du skal ha inn den ja. En venn av meg kjøpte den samme viftestyringa til det kabinettet, man ser at døra buler litt ut over viftestyringa når døren lukkes igjen. Men du kan jo bare sette den lenger inn i bay'en da.. sånn at den står lenger inn Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 har det same kabinettet... har egntlig aldri turt å kjøpt vifestyrng på grunn av plassen men viss du stikker den lenger inn brønnen så skulle vel det gå! Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 ok - takk så langt! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg er han kameraten Aspyr snakker om. Og det blir ikke noe pent og putte den vifte justeringen i det kabinettet. De kabinettene er ikke rå bra heller så du kan jo satse på noe annet. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Karl-wilhelm, du er innbilsk.. du har ikke cobra. trond som har det Men ble sånn i ditt og ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå