haarod Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ja, er ikke sikker på hva som er galt, men jeg var på hos fettern min med dataen i helga, de har 2 mbit linje. Når jeg spiller (WoW) så må jeg logge inn opptil 6 ganger før det funker som det skal, eller når skal gå inn på internettsider, skal logge inn, poste noe i et forum e.l. så bruker internetten dritlang tid, og det ender som regel med at det kommer "Finner ikke siden." Hos fetteren min brukte jeg en vanlig tpkabel og de har som sagt 2 lmbit linje, hjemme har jeg 1 mbit og trådløst 11 mbit nettverk. En av de andre pcene i huset her bruker kabel og der funker internetten fint, men det skal vel ikke være sånn bare pga at jeg bruker trådløst nettverk? Begynner å bli drittlei av å f.eks. logge inn for å sjekke mailen min 10 ganger før inboksen kommer opp.. Hadde vært veldig fint med hjelp, er åpen for alle forslag Bare gjett hvor mange ganger jeg måtte poste dette før det funka og ikke kom "Finner ikke siden." Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Sorry for at jeg bumper, men det er et jævli irriterende problem som jeg gjerne vil løse. Takker for alle seriøse svar. Se forresten http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=367209 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Sorry for bump igjen, men nå funka plutselig alt helt fint.. Når jeg skriver inn innlegg kommer det med engang uten "Finner ikke siden" o.l feil. Veldig deilig, men tviler på at det varer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå