Bruker-33331 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Noen som leser herman hedning her?Ja. Ditto. Dittre Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Det er jo bra at jeg ikke er den eneste dah... Ingen andre jeg kjenner som liker bladet noe særlig! Men alt skitpratet og skapelses laptoppen har frelst meg... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 skapelses laptoppen, lillebror og senneps aliensen var jo bare konge! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 har lest Herman Hedning siden de gamle Fantomet Dagene Ditto. Herman Hedning på slutten av bladet var et høydepunkt. Ditto Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Herman Hedning er helt konge, for ikke og nevne alle oppfinnelsene til gammel`n ....og herman Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Herman Hedning er helt konge, for ikke og nevne alle oppfinnelsene til gammel`n ....og herman ja det kan gå hardt for seg til tider... Synes herman med sin utrolig ondskapsfulle og sleipe personlighet, å det at han ikke bryr seg om noe eller noen (untatt mat å seg selv da) er det som gjør herman hedning til faste utgifter hver mnd... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Eneste jeg leste i Fantomet før (pappa leser fantomet) Kjøper HH noen ganger nå... Forstadssataninser er også skøy! \\Sp33D Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 så klart leser jeg herman hedning, det er jo drit rått Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Når jeg kommer over det... Men rocky er mer min type da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå