Gå til innhold

GF3 rart fenomen


555

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, er det standard kjøling du har på kortet eller har du satt på noe ekstra greier?

Har selv et gf3ti/500xp(ti200)128ddr men har ikke fått brukt maskinen min så mye enda siden uka etter at jeg hadde satt sammen maskinen så havna det en skrue bak hk'et og sørga for at hele hk'et kortslutta :sad: , har levert maskinen til reperasjon på komplett, heldigvis så gikk hk'et på garanti så jeg får antagelig min dyrbare maskin tilbake på tirsdag håper jeg..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-24 01:40, Citizenx skrev:

Jøss, er det standard kjøling du har på kortet eller har du satt på noe ekstra greier?

Har selv et gf3ti/500xp(ti200)128ddr men har ikke fått brukt maskinen min så mye enda siden uka etter at jeg hadde satt sammen maskinen så havna det en skrue bak hk'et og sørga for at hele hk'et kortslutta :sad: , har levert maskinen til reperasjon på komplett, heldigvis så gikk hk'et på garanti så jeg får antagelig min dyrbare maskin tilbake på tirsdag håper jeg..


 

 

det var standar kjøling.

 

nå har jeg satt på en kobber kjøler på gpu og noen ribber på ram nå kjører jeg 266 555 (det som gir best ytelse uten å gå utover stabiliteten) 7000 3dmarks med duron 950@1100

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...