gixzmo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Laos! Jeg bare lurer på om noen har denne cpuen? jeg tenker på å kjøpe den, Antakeligvis 3.4-3,6ghz. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Tror den er ganske vanskelig å oppdrive... Prisen er stiv i forrhold til ytelsen for å si det sånn, og AMD sin FX serie gir mer for pengene... Du vurderer ikke noe annet også? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Finnes det så rask extreme utgave? tøft Da skal jeg love deg en helt rå opplevelse Extreme utgavene er jo kjent for å være en elelr annen form for monster cpuer da ... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det er ikke verdt det! 2 mb cache er vel den store tingen med dem, og 2mb cache er ikke verdt alle de tusenlappene! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har ikke prøvd den,men vet bla Psdata har hatt den inne flere ganger i mindre anntall og hver gang har de vært utsolgt rimelig kjapt. Så noen sitter på slike ja Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Alltid et marked for enhver ting... kanskje ikke et så veldig stort marked, men dog et marked. Marked for high-end utstyr, har selvsagt også high-end fortjenste Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Intel Pentium 3,6 og 3,8 GHz yter likt og til tider bedre enn P4EE. Tenk litt på et før du kjøper. Men med 3,6 og 3,8 GHz bør du vurdere kraftig luftkjølig eventuelt vannkjøling for å unngå at den throttler ("setter ned hastighet" for å utvikle mindre varme). Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Intel Pentium 3,6 og 3,8 GHz yter likt og til tider bedre enn P4EE. Tenk litt på et før du kjøper. Men med 3,6 og 3,8 GHz bør du vurdere kraftig luftkjølig eventuelt vannkjøling for å unngå at den throttler ("setter ned hastighet" for å utvikle mindre varme). høres skummelt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå