Gå til innhold

Datoer for framtidige Windows lanseringer

TCi

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Dette er kanskje warez spørsmål men veit noen av dere hvor jeg kan finne lyd drivere til windows vista?

5465037[/snapback]

Jeg vet bare at Creative lanserte drivere til beta 1 for en tid tilbake. Hvordan det er med andre produsenter vet jeg ikke.

Men var jeg deg ville jeg vente, fordi lydstacken til Vista er ikke lagt inn i beta 1. Den kommer i beta 2, så lyden fram til da er veldig dårlig.

Lenke til kommentar
Jeg har beta 2... det er bare at jeg ikke faar brukt cden som fQlger med hovedkortet mitt og jeg finner ikke noe paa nett...

5465229[/snapback]

Du har ikke beta 2 nei. Den er ikke ute ennå. Builds etter beta 1 har fått beta 2 stempelet. Men er bare preview builds av beta 2.

Lenke til kommentar

Ennå for tidlig å si. Siden Vista vil komme i veldig mange forskjellige versjoner, vil nok prisene variere veldig. Skal jeg tippe fra 2000 (oppgradering) og oppover til kanskje 5000 (toppversjonen).

Ingen ord om sikkerhetstiltakene ennå tror jeg. Har ikke lest noe aktivt rundt det ennå.

Lenke til kommentar
Hvordan er sikkerhetstiltakene i forhold til pirat versjon av nye windows, vil det være like enkelt som på XP?
Det vil nok være like enkelt å stjele Vista som det er å stjele XP, MS vil jo ikke misste alle datakompetente ungdom over til andre OS. De vet like godt som alle andre at med en gang noen har lært seg noe annet en Windows så kommer de aldri tilbake.

Og med den trege release-syklusen de kjører nå vil ikke neste versjon poppe ut fra Redmond før år 2012, så Vista er nok siste versjon fra MS som vil ha en stor brukerandel. Like greit å migrere først som sist, og så slipper man jo i samme slengen å være kriminell.

Lenke til kommentar
Og med den trege release-syklusen de kjører nå vil ikke neste versjon poppe ut fra Redmond før år 2012, så Vista er nok siste versjon fra MS som vil ha en stor brukerandel. Like greit å migrere først som sist, og så slipper man jo i samme slengen å være kriminell.

5532036[/snapback]

Nåh, din antagelse om neste release er jeg nok ikke helt med på her. Det er flere ting som har gjort at produkter har blitt forsinket i det siste. Det har ikke vært noen heldig situasjon for Microsoft at de har utviklet både Visual Studio 2005, SQL Server 2005, Vista, Longhorn Server, Exchange 12 og Office 12 samtidig, og alt skal (etter det jeg har forstått) bruke .NET Framework 2.0. Det har vært "litt" avhengigheter ute og gått her.

Endret av roac
Lenke til kommentar
Hvordan er sikkerhetstiltakene i forhold til pirat versjon av nye windows, vil det være like enkelt som på XP?
Det vil nok være like enkelt å stjele Vista som det er å stjele XP, MS vil jo ikke misste alle datakompetente ungdom over til andre OS. De vet like godt som alle andre at med en gang noen har lært seg noe annet en Windows så kommer de aldri tilbake.

5532036[/snapback]

sweet, er sure 2000++ å slenge ut for noe som er ustabilt og vanskelig, men samtidig så enkelt å greit :p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

I stedet for å lage nye OS, synes jeg Microsoft heller kan utbedre det systemet de allerede har. Windows XP er i dag et meget stabilt system, og Vista hadde ikke trengt å være mer enn en større oppgradering av XP. Forskjellene er ikke så store.

Tenker spesielt på den svært forbedrede støtten for drivere i Vista. Det sammen med designet og den nye layouten kunne blitt gitt ut som en SP3. I butikkene kunne vi da fått Microsoft Windows XP, Vista Edition.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har nå fikset oppsettet en del for å få det mer oversiktlig. Bare å velge å vise den skjulte teksten nå.

Har ikke vært så oppdatert i Windows-fronten de siste månedene, men skal skjerpe meg nå. Skal prøve å få oppdatert denne litt mer framover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...