V1sual Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har kjøpt meg denne PC'en: Fujitsu Siemens Amilo A1630 15.4"WXGA ATI9700,A64-3000+,512MB,40GB,DVD+R,XPH.... Og har lyst til å øke ytelsen så mye som overhode mulig... (oppgardert med 256mb extra) Har lyst til å spille Counterstrike på denne PC'en, men det lagger som f*, og fps'en hopper fra 20 til 100... ganske irriterende. Jeg trodde at med Ati Radeon 9700 med 128ddr at jeg ville kunne spille de fleste spill... Noen som har denne maskinen og har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få bedre ytelse??? Bruker ikke XP home mer ressurser enn XP pro... oppgradere??? Oppgradere drivere... (eventuelt hvor finner jeg det??) Takk for alle svar!!! Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Du kan overklokke skjermkortet med Ati tool. Her er linken. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva er rotasjonshastigheten på harddisken? Er den på 4200rpm vil jeg sterkt anbefale deg til å oppgradere den til minimum en 5400rpm disk, men helst en 7200 rpm disk.. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva er rotasjonshastigheten på harddisken? Er den på 4200rpm vil jeg sterkt anbefale deg til å oppgradere den til minimum en 5400rpm disk, men helst en 7200 rpm disk.. Det er 4200. Alle FS som jeg vet om har det. Blir ekstremt varm også. Dette kan jeg få flere til å tilstå etter jeg svei meg på venstre "labben" etter å ha spillt Warcraft 3. Vil anbefale å kjøpe vist du er plaget med varme på hendene. 7200 harddisk på komplett koster den 1500. musehanske. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det er vel lagt inn en del programmer fra før av kan jeg tenke meg, eller så høres det ut som du har masse unødvendige programmer i bakgrunnen som går mens du spiller, da kan ytelsen synke betraktelig! Med de spesifikasjonene så burde ikke CS normalt lagge... Selv en gammel P3 maskin med TNT2 lagger ikke, hvis man "ikke" har grafikken på fullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå