kaliber Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 hei. jeg holder på å sette opp en gammel pc. amd duron 950mhz msi k7t turbo hk 128mb sd ram wd caviar hd 40gb cd-rom 52x psu er på 100watt jeg har problemer med å starte opp. har en egen hjemmelaget trykkbryter, men har bare fått opp pc'n en gang. jeg sliter nå med å få den opp. det ser ut som om maskinen skal til å starte opp og så slår den seg av igjen. hva tyder dette på, for lite strøm eller at bryter er feil koplet, eller noe helt annet ? takker for raske svar. Lenke til kommentar
enl Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 PSU'en på 100W er vel litt i minste laget for oppsettet ditt. Minimum for et slikt oppsett bør ligge på over 250W. Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 okej. sikker på det? sikkert derfor den sliter med å starte da.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 100W er ikke nok, som sagt over burde 250W+ holde. Husk tre-ords-regelen neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå