Explorer Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Jeg har nå snart tenkt å kjøpe meg ny PC, og lillebroren min har vist interesse for maskinen jeg nå har. Men jeg er ikke sikker på hvor mye jeg kan/bør ta for den, så jeg tenkte at dette var plassen å spørre. Specsen er som følgende: HK: Asus A7N8X-E Deluxe CPU: AMD Athlon XP2500+ (usikker på om den har låst MP ) RAM: 512 MB noname PC2700 med veldig dårlig kvalitet Skjermkort: Gainward GeForce 4 Ti 4800SE ViVo Golden Sample Harddisk(er): Har en 60 GB Seagate barracuda IDE og en 160GB barracuda SATA PSU: Her sitter det en 480W Mist ADP Kabinett: Thermaltake Xaser III med masse vifter og lys som jeg ikke liker mer da jeg er kommet forbi fjortiss-stadiet DVD/CD-RW: Har en Samsung 16x DVD spiller og en Samsung 24x CD-brenner Det er også noen ting jeg er litt usikker på: Strømforsyningen kostet mange penger når jeg kjøpte den, og har/er av prima kvalitet. Derfor har jeg ikke så veldig lyst å selge den hvis det ikke lønner seg (har jo litt lyst på en slik OCZ da ). Hjemme har jeg en eldre Q-tec 450W forsyning som jeg kan montere inn, og si at den bør byttes? Harddisk(er). Tenkte på å selge den eldste 60GB disken sammen med maskinen, men jeg lurer på om jeg bare kan selge den store 160GB disken også, hvis dette lønner seg? På forhånd takk for all hjelp Edit: Skriveleif, og la til skjermkort Endret 25. januar 2005 av Explorer Lenke til kommentar
tozer Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ikke mye mer enn 4-5000 nei.. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 4-5000.. er det med begge harddiskene og Mist-PSUen eller blir det uten noen av disse delene? Glemte å nevne skjermkortet. Det er et "Gainward GeForce 4 Ti 4800 SE ViVo Golden Sample" Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Er enig med tozer.. Du må være dyktig skal du lure mer ut av han enn som så.. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg synes det høres ut som en grei pris hvis jeg skulle greie å få 4k for den, men bør jeg da selge den med PSU og begge harddiskene? Eller kan jeg få 4k for den med q-tec PSU og kun 60GB disken? Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Skjermkortet ditt trekker veldig mye ned på prisen, hvis du bruker 1200 kr på et 9600XT kort, så kan du kanskje få 6-7k for den... men med d skjermkortet der så får du ikke mer enn 4k for den tenker jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå