MoNoXiDe Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Har et Asus Ipanel Deluxe og et Asus A7V333 hovedkort. Synes den integrerte lyden på hovedkortet suger, så jeg tenkte å koble mitt gamle SB Live inn i kassen igjen. Det jeg lurte på om det var mulig å koble SB Live opp mot Ipanelet slik at jeg kan bruke lyd Inn/Ut på Ipanelet. (Meget hendig med lyd inn/ut i front.) Noen som vet??? Prøver igjen...... Noen som vet??? :sad: :sad: Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Selvfølgelig går det! Men det er ikke sikkert det er så lett som å plugge i noen kabler (det er nemlig det jeg tror du mente...) Du må nok hacke litt selv ja, men ser absolutt ingen grunn til at dette ikke skulle gå Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 20:38, MoNoXiDe skrev:Har et Asus Ipanel Deluxe og et Asus A7V333 hovedkort. Synes den integrerte lyden på hovedkortet suger, så jeg tenkte å koble mitt gamle SB Live inn i kassen igjen. Det jeg lurte på om det var mulig å koble SB Live opp mot Ipanelet slik at jeg kan bruke lyd Inn/Ut på Ipanelet. (Meget hendig med lyd inn/ut i front.) Noen som vet??? Prøver igjen...... Noen som vet???:sad: :sad:Har du ikke panel til Live-kortet? Mulig det går ann å kjøpe dette separat fra Creative (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå