snoemann Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Tilbud på thats write 8x plater hos komplett nå, noen som har peiling på kvaliteten på disse platene? Har hørt litt diverse om thats write, så tenkte jeg skulle sjekke om det var noen her som hadde litt peiling Lenke til kommentar
mrmuffin Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har hatt problemer med disse i stue-dvd-speller, men funka bra som data backup. Lenke til kommentar
maitruckz Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Funker fint hos meg. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 That's Write DVD+R var tidligere veldig bra plater (Ricoh), men nå har Norek/Komplett/Datakjeden begynt å ta inn Optodisc i stedet (DVD-R). Disse kan ikke måle seg med ricoh. Så mange har gode erfaringer med that's write, men etter de begynte med optodisc så har det gått nedover. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Har hatt problemer med disse i stue-dvd-speller, men funka bra som data backup. Merke hadde du på stue dvd-spilleren din? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva med å scrolle litt ned på siden før du poster? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=366654 Lenke til kommentar
Makky Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 jeg kjøpte forige gang de var på tilbud...jeg syns de er ypperlige til den prisen. Har brent ut ca 50 plater og har bare opplevd at 2 har hakka under avspilling. Grunnen til dette var at jeg brant dem på for høy hastighet. De støtter 4x, men anbefaler 2x! Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har brent en del av disse platene selv, og må si meg fornøyd med kvaliteten. Har ikke hatt problemer hverken i interne eller eksterne spillere, men det er sant som det sies at DVD-R varianten ikke produseres av de samme som laget DVD+R platene. 85,- for 25 stk. (Datakjeden) kan jo heller ikke sies å være dyrt Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei! Sjekk denne linken for mer info. ang. bra DVD plater! Kjempefin guide! ;-) Hilsen Daniel aka._Adler_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå