Han Derre Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Nei, baklys er det vanskelig å bli kvitt ja. En del som har opplevd det tidligere her, men like mange (inkl. meg) har fått en helt fin en uten særlig merkbart baklys 5671976[/snapback] Hei igjen! Er det noe mønster her? Jeg mener, er det de første skjermene som ble levert som sliter mest med baklyset, og videre, er det oppgradert firmware i de nyeste skjermene? Vil evt. nye skjermdrivere hjelpe? Med vennlig hilsen Han Derre Lenke til kommentar
Barrabas Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg fikk en skjerm som var produsert Desember 2005 med mye baklys. Så problemet er nok ikke løst selv om jeg forstår fra nettet at senere produserte serier har lavere feilprosent. Det kan ikke løses med firmware eller skjermdrivere. Jeg har forstått at det er en produksjonsfeil der rammen klemmer for hardt ned mot skjermflaten og dermed øker gjennomskinnet fra baklyset. dette kan testes ved å klemme på rammen. Jeg har sett en side på nettet hvor det var en guide til å løse/minske problemet som innebefattet demontering av ramme og påliming av tape. Dette er jo ikke kjekt å drive med på en ny skjerm med garanti, men det får jo være opp til hver enkelt å vurdere Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Fytti...Da er det bare å krysse fingra og håpe at min skjerm er fri for "produksjons-bugs" når den ankommer... Han Derre Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Fytti...Da er det bare å krysse fingra og håpe at min skjerm er fri for "produksjons-bugs" når den ankommer... Han Derre 5673580[/snapback] Lykke til! Jeg har nå klagd skjermen min pga for mye baklys over 1mnd tid og endelig har de kommet med en ny etter jeg opplyste forbrukerrådet ang. ventetiden for service. Men allikevel kom de med en skjerm også med baklys, heldigvis mindre enn den forrige. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Eg har måtte sende inn bilder av skjermen min fleire gonger og har venta lenge på svar frå kundeservicen. dei sa at eg har for lite baklys for at dei skal bytte skjermen. så då var det berre å bruke angretten. vurderer no Nec sin 20" wide. ærlig talt er dette for lite baklight? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Dell sin 20" er jo en kvalitetsskjerm! Hadde dette vært en 2000,- 20" hadde jeg forstått hva de mente, men når du betaler så mye, så burde du også få valuta for pengene. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg hadde ikke tenkt å handle fra Dell av andre grunner, men nå er det ihvertfall avgjort. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 I helsiken så mye baklys, det var jo helt sykt. Rart opplegg, noen her i tråden har jo fått excellent service fra dell mens noen blir behandlet dårlig. Jeg følger meg ganske lykkelig over at min skjerm har relativt lite baklys. Virker som det forsatt er for stor gambling på lcd skjermer Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja, det der var jo helt krise. Flaks jeg var heldig med min Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Bilde av min, bare sånn for sammenligningens skyld. Endret 9. mars 2006 av hanscats Lenke til kommentar
benz Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 http://support.dell.com/support/edocs/moni...FP/en/about.htm Lenke til kommentar
smy Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) for alle dere dell fans så fant spec på den ny 20" ws til dere les mer her http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=1188 Endret 10. mars 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
kernelb Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Den er iallefall på tilbud til 4097 i dag og i morgen, jeg klarte ikke å la være.........så nå er det bare å glede seg! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Aaa lekkert, kjøpte den til ca samme pris, er veldig happy. Krysser fingrene for at du får lite baklys Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 LOL! de som trur at NEC er noko betre enn dell ta ein titt på bilde i tråden for nec skjermen. posta bildet der. faen meg verre... kanske eg er svartelista frå gode skjermer!? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...7entry5747727 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 for alle dere dell fans så fant spec på den ny 20" ws til dere les mer her http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=1188 5733634[/snapback] Det er 35% på skjermen til og med 20. mars. Bestiller nå. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 for alle dere dell fans så fant spec på den ny 20" ws til dere les mer her http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=1188 5733634[/snapback] Det er 35% på skjermen til og med 20. mars. Bestiller nå. 5748172[/snapback] Noen som angrer på at de kjøpte den skjermen de har nå eller? Det kommer jo nytt hele tida så ikke noe og gjøre med det Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Angrer ikke et sekund Men tror jeg var litt heldig, selv om jeg ikke får dvi kabelen til å fungere. Finner ikke ut om det er skjermkort eller skjerm som er problemet. Men det er vel ikke stor forskjell på dvi og slik vanlig. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 prøv å start opp pc'en med dvi kabelen koblet i, det fungerte for meg. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har prøvd det, har prøvd mye annet også, ingenting fungerer, var ganske irriterende i starten, men bryr meg ikke så mye nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå