Solarstone Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Dette var som bare F*** den ene Dell skjermen min Døde! Som jeg selv har trodd de siste dagene har rød fargen bare blitt mer intens. Kanskje jeg bare leverer inn begge skjermene med engang og kjøper den Nye Widescreen 20" Nec skjermen?! Hva gjør jeg nå? hvordan går jeg frem med Dell? får jeg penger tilbake siden det er under 30 dager eller noe slikt? Endret 9. februar 2006 av darapa Lenke til kommentar
eternal Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Virker jo som om kvaliteten på disse skjermene suger, og at det nærmest er som å vinne i lotto hvis man får en skjerm uten baklysproblemer. Lenke til kommentar
Barrabas Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Dette var som bare F*** den ene Dell skjermen min Døde!Som jeg selv har trodd de siste dagene har rød fargen bare blitt mer intens. Kanskje jeg bare leverer inn begge skjermene med engang og kjøper den Nye Widescreen 20" Nec skjermen?! Hva gjør jeg nå? hvordan går jeg frem med Dell? får jeg penger tilbake siden det er under 30 dager eller noe slikt? 5576097[/snapback] Du må ringe direkte til selgeren du hadde kontakt med hvis du hadde tlf bestilling ellers ringer du support. Det ser ut til at du har mulighet for å få refundert pengene innen 30 dager etter mottatt produkt. Det står under forbrukers brukers angrefrist på Dell sine sider. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tror kvaliteten er ganske høy på disse skjermene, nå har ikke jeg stor erfaringer med lcd skjermer, men mitt generelle inntrykk er at alle lcd skjermer har baklys, noen mer en andre. Og viss man da kjøper dell sin skjerm som første lcd skjerm blir man kanskje skuffet siden der er baklys, men tror ikke dette baklyse er stort verre en på andre skjermer. Men jeg kan ta feil, det er bare mit generelle inntrykk Lenke til kommentar
Barrabas Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tror kvaliteten er ganske høy på disse skjermene, nå har ikke jeg stor erfaringer med lcd skjermer, men mitt generelle inntrykk er at alle lcd skjermer har baklys, noen mer en andre. Og viss man da kjøper dell sin skjerm som første lcd skjerm blir man kanskje skuffet siden der er baklys, men tror ikke dette baklyse er stort verre en på andre skjermer. Men jeg kan ta feil, det er bare mit generelle inntrykk 5577362[/snapback] Jeg kan i allefall si at i mitt tilfelle var baklysproblemet totalt uaksabtabelt og jeg har sett mange andre LCD skjermer som er helt fine. Det er sant som du sier at alle LCD har litt baklys, men så lenge dette er jevnt over hele flaten og ikke så veldig sterkt går det nok bra. Med de 2 stk 2005fpw som jeg hadde var det som om noen lyste med lommelykter i spesielt to av hjørnene og lyset spredde seg også utover flaten. Rett og slett helt foferdelig Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Uff, føler med deg JEg tror jeg var relativt heldig med min skjerm, har litt lys nede til venstre, men det er så vidt jeg klarer å se det. Litt trist at det skal vær så tilfeldig om skjermene er bra eller ei. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er vel ingen tvil om at wide er best i det lange løp, når man har blitt vant til det. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 F*** nå må jeg gjøre opp min mening snart.. Elsker disse skjermene, men så lenge man har problemer med de så hva kan man si da!? blir ikke akkurat fornøyd med slike problemer =/. Tror jeg beholder skjermene om Dell kan levere 2 nye som brukbare. Har ikke noe imot Dell som selskap, men har noe imot produkter som ikke holder hva de lover. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Min skjerm har baklys oppe i høyre hjørne og nede i venstre hjørne. Legger ikke merke til det hvis man ikke bevisst leter etter det. Det som er irriterende er at fargene i spill som f.eks. World of Warcraft blir UTROLIG mørke. Har justert opp gamma in-game, men det er jo langt i fra en løsning. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Slipp de faens 07 modellene snart da. Er så fordømt lei av å vente Og vennligst si at baklys problemene er løst på de nye modellene. Men bare glem at jeg gir etter og kjøper en 05 NEC skjermen kommer jo i februar. Men de har ikke composite inngang så jeg får koblet til videomaskinen og sett tv, så de er uaktuell Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Dell ba om noen bilder..så jeg ville bare høre med dere her på HW hva dere mener? Er ganske sikker i min sak..men men virker som om Dell prøver å hale ut 30 dagers retur retten jeg har. Anyway jeg synes baklyset er ekstremt ille, har alldri sett så mye noengang før. Hva synes dere? Skjerm nr.2 (høyre - Bilde 4) er ødelagt og viser røde Artifacts ++ Bilde1 Bilde2 Bilde3 Bilde 4 Endret 11. februar 2006 av darapa Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 har litt nede i hjørnene jeg og men ikke i nærheten av hva du har darapa. Du bør helt klart bytte. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Er de fleste LCD-skjermene slik at de slipper gjennom litt lys, eller er det forskjellig fra skjerm til skjerm hvor mye og hvordan det er? Er det meget plagsomt? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har sikkert mye mer baklys en deg darapa men synes ikke det er plagsomt. Men angående døde pixler, hvordan ser jeg det? skjermen ser helt fin ut, men har hørt om program som kan hjelpe å finne dem. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 kan bruke denne f.eks http://www.gdargaud.net/Hack/DeadPixels.html finnes sikkert noe annet der ute også, men denne funka bra nok for meg Lenke til kommentar
quakie Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Nå har jeg fått koblet opp skjermen fra en laptop, men bildet dekker ikke hele skjermen.. Hva skal jeg gjøre? Har sett litt på innstillinger og prøvd å stille på zoom, men det dekker ikke hele da heller Hva skal jeg gjøre?? (håper det er noen som har koblet opp fra en laptop hvertfall) Lenke til kommentar
eternal Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Støtter sikkert bare 5:4 signal den laptopen din da Lenke til kommentar
quakie Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Fikk det til nå, måtte bare stille til 1680*1050 piksler! Deilig Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ingen innlegg her på en hel uke ??!! hva skjer? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ingen innlegg her på en hel uke ??!! hva skjer? 5631930[/snapback] Hva er det og si. vi har fått igjen coop pcn vår koblet skjermen opp mot den! Har litt baklys i venstre hjørne, men ikke mye Er heldig i forhold til mange andre tror jeg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå