Saddlefall Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er den sykt mye bedre enn en CRT?5452047[/snapback] Jeg synes det. Jeg hadde selv en 19" CRT og er meget fornøyd nå! Widscreen + høy oppløsing = 5452266[/snapback] Jeg gikk fra 19crt til denne, og har aldri angret. Super skjerm 5452292[/snapback] Kunne nok gjerne tenkt meg denne ja... Men tror ikke lommeboka liker det Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg har akkurat koblet til min skjerm nå, og den er fantastisk. Har litt baklys nederst i venstre hjørne. Angrer ikke på at min 19" crt får et nytt hjem. 2005FPW er verdt pengene! Skal prøve Halflife 2 etterhvert Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Men tenkt også på at høyden på skjermen ikke er så mye høyere enn en vanlig 19" CRT skjerm men den er en god del bredere. Men så er det jo oppløsningen da Det er ett smykke! Men baklys har jeg også en god del av så den er ikke så super til film syns jeg. Men er meget god til vanlig surfing/spilling. hmm, lurer på om jeg kan få noen kroner nå fra Dell etter all denne "gratis" reklamen Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ser baklyset bedre nå på kvelden, ja... Uansett var dette en god skjerm. Jeg får ikke HL2 til å virke foreløpig, men regner med det går seg til. Jeg er veldig spent på hvordan skjermen er i spill Lenke til kommentar
eternal Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det er ett smykke! Men baklys har jeg også en god del av så den er ikke så super til film syns jeg. Men er meget god til vanlig surfing/spilling. 5452711[/snapback] Ikke bra til å se film på? Trodde sortnivået var en av fordelene med denne skjermen jeg Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Min skjerm ypperlig til fil bruk. Forstår ikke baklys problemet Kan vel variere fra skjerm til skjerm.. Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hvilken den av skjermen bruker du til fil da? Har ikke tenkt tanken på å bruke den som fil før. Selv bruker jeg den til spilling, surfing og film. kanskje baklysproblemet mitt blir mindre om jeg bruker den som fil en liten stund? Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Noen som tilfeldigvis jobber i Dell her? PM ASAP! vil ha 2stk av disse =) (There is some $ to make) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Endelig har jeg fått bestilt meg en Jula + masse bursdager, forlovelsesdag o.l. har måttet bli prioritert :'( Får den vel om 5 dager 4500 var en veldig grei pris da. *glede seg* Hvordan er fargegjengivelsen på denne skjermen? Til foto o.l.? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Fargegjengivelsen er absolutt bra. Jeg fant ut at jeg må ha nytt kamera etter at jeg begynte å se bildene jeg har tatt på denne skjermen. Den bruker samme panelet som Apples 20", og denne blir brukt av flere grafikere jeg kjenner til Og Appleskjermen kan man ikke stille på fargene på! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Denne skjermen blir det neste jeg sparer til! Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det er ett smykke! Men baklys har jeg også en god del av så den er ikke så super til film syns jeg. Men er meget god til vanlig surfing/spilling. 5452711[/snapback] Ikke bra til å se film på? Trodde sortnivået var en av fordelene med denne skjermen jeg 5455883[/snapback] Vanskelig å forklare men sortnivået er meget bra, men baklyset er på min skjem ganske mye for film vising syns jeg. Men fargene på denne skjerme gnistrer jo! Hvit er nesten hvit (noe mot rosa men ikke sjenerende) grønt er grønt osv. Uansett hvor mange er det som bruker PC Skjermen til film vising? De fleste kobler vel opp mot TV alikevell? Lenke til kommentar
eternal Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Uansett hvor mange er det som bruker PC Skjermen til film vising? De fleste kobler vel opp mot TV alikevell? 5458404[/snapback] Greit med en universal skjerm for hybelfolket Endret 18. januar 2006 av eternal Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Bestillte liksågodt 2 stk av disse istad jeg Dell's leverings tid suger **** utenom det så skal de ha for Konge priser. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Uansett hvor mange er det som bruker PC Skjermen til film vising? De fleste kobler vel opp mot TV alikevell? 5458404[/snapback] Greit med en universal skjerm for hybelfolket 5462591[/snapback] Ditto. Veldig bra at den har Composite til videospilleren også Lenke til kommentar
R2D2 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Noen som tilfeldigvis jobber i Dell her? PM ASAP! vil ha 2stk av disse =)(There is some $ to make) Bestillte liksågodt 2 stk av disse istad jeg Dell's leverings tid suger ****utenom det så skal de ha for Konge priser. Fikk du noen PM eller bestilte du på nett? Er det noe å hente på å ringe og bestille 2 stk og håpe på lavere pris?? Luop som verker etter å bestille 2 stk Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 R2D2<- Jeg Bestillte på Dell.no Siden jeg bestillte 2stk så fikk jeg bedre pris. Jeg jobber med 3d, Animation, Vfx..Leverings date er satt til den 30. Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Har hørt at folk har ringt, og fått en svært god pris ved kjøp av 2 eller flere.. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 R2D2<- Jeg Bestillte på Dell.no Siden jeg bestillte 2stk så fikk jeg bedre pris.Jeg jobber med 3d, Animation, Vfx..Leverings date er satt til den 30. 5465351[/snapback] Hva er den bedre prisen? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg ringte og prøvde å prute, men det gikk dårlig. Fikk ned prisen på 2405FPW en del, men på 2005Fpw så mente selgeren at han ikke kunne gi meg noen bedre pris enn tilbudsprisen som er nå. Er sikkert mulig å prute litt på prisen hvis du treffer riktig selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå