Gå til innhold

På tide med DELL 2005FPW tråd også?


Gjest Slettet-sXUHvn0e

Anbefalte innlegg

Ah, det var jo enkelt. Hehe. Takk, men nå får jeg jo selvfølgelig ikke lyd, ettersom jeg ikke har noe som går fra den røde og hvite-utgangen på kabelen og inn i høytaleren eller noe. Fra høyttalerene mine er den en grønn utgang som jeg vanligvis putter inn i lydkortet, men vet ikke hvor jeg putter den nå.

5421740[/snapback]

Du må gjerne kjøpe en overgang da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig dette har blitt tatt opp før i tråden, men fant ikke et ordentlig svar (har lett så god jeg kan :)).

 

Skal ha meg ny lcd skjerm, og valget står mellom denne skjermen og Samsungs 19' 930bf med 4ms.

 

Frister veldig med widescreen, det eneste jeg er usikker på i forhold til Dell'en er responstiden. Jeg spiller en del, setter meg gjerne ned med Call of Duty eller et annet fps-spill for eksempel. Jeg tipper at evt. etterslep vil kunne gå meg litt på nervene. :)

 

Så hvor godt egnet er denne til spill? Vil responstiden på skjermen kunne bli et irritasjonsmoment?

 

På forhånd takk. :)

5431615[/snapback]

Spiller CS regelmessig. har ikke sett snurten av etterslep. Tro meg. Skjermen ANBEFALES! Eneste er som sagt litt baklys.. men det vises sjelden eller aldri :)

 

Håvard

Lenke til kommentar

Dukket opp et lite problem her. Når jeg spiller World of Warcraft er skjermen alt for mørk. Likevel er den helt perfekt når jeg er i Windows. F.eks. på steder i spillet med lite lys, blir skjermen min omtrent kullsvart. Jeg bruker nVidia Geforce 7800GT. Noen som vet hva som kan være galt?

 

 

Edit: La ved dette bildet:post-10734-1137349018_thumb.jpg

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar

Dette bruker jeg også ATI Tray Tools til å løse, ved å stille opp gammaen når jeg spiller CS.. In-game gamma er vel noe begrenset, mens ati-driverne gjør det uendelig. Nvidia har vel også noe sånt? Brukte PowerStrip til å gjøre jobben på min gamle skjerm, det funker vel også tenker jeg.

Lenke til kommentar
Er den sykt mye bedre enn en CRT?

5452047[/snapback]

JA :love:

 

Jeg synes det. Jeg hadde selv en 19" CRT og er meget fornøyd nå! Widscreen + høy oppløsing = :thumbup:

Jeg bruker den mye (veldig mye...) til spilling WoW og litt BF2. De fleste nye store spill støtter jo widescreen nå også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...