Gå til innhold

På tide med DELL 2005FPW tråd også?


Gjest Slettet-sXUHvn0e

Anbefalte innlegg

Har det samme problemet, noen streker langs skjermen, som regel øvre halvdel av skjermen. Når jeg beveger meg som regel, så flimrer det noe ganske vanvittigt. MEn dette skjerm bare viss jeg kjører nyere spill i window mode. Men eldre spill flimrer uansett window mode eller ei. Var ganske plagsomt i starten, men har blitt så vandt med det etterhvert, og med min flaks, skjer det alltid noe dritt uanz.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg er også en dedikert WoW spiller, og da jeg i begynnelsen hadde litt flimring her og der, fant jeg imidlertid ut etter litt fikling at det ikke var skjermen i det hele tatt. Jeg hadde akkurat det samme med min gamle skjerm. Så jeg installerte Omega 5.12 drivere og skrudde av to innstillinger på videosettings, og voila, perfekt.

 

Er dritfornøyd med denne skjermen og min hadde veldig lite baklys (vertfall ikke noe å sette fingen på) og bare EN død pixel (etter litt leting) Det er en liten rød jævel plassert høyt opp på skjermflaten, og merkes ikke i det hele tatt.

 

LØP Å KJØP, dere vil ikke angre.

Lenke til kommentar
Fikk skjermen idag og etter noen timers WoW spilling kan jeg bare si at dette er et av de beste skjerm kjøpene jeg har gjort. Overgangen fra 1280x1024 til 1600x1050 er ubeskrivelig deilig  :thumbup:  :thumbup:

 

Screenshot av WoW med den oppløsningen, takk! :) *glede seg*

5413234[/snapback]

 

Den er grei, bilde 1 til 3 er 1600x1050 og bilde 4 er 1280x1024. Lagt med for sammenligning.

 

1. post-17743-1136859102_thumb.jpg

2. post-17743-1136859111_thumb.jpg

3. post-17743-1136859120_thumb.jpg

4. post-17743-1136859323_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fikk overtalt dama til å kjøpe en Dell 2005 i går. Den har ETA 16. jan.

Det er på tide å bytte ut min 19" hyundai med "flatt" bilderør, den har en glass plate foran skjermen. :nei:

 

Jeg er litt skeptisk med tanke på baklys. Det var noen fæle bilder tidligere i tråden, men stort sett positive erfaringer.

Lenke til kommentar

Ah, det var jo enkelt. Hehe. Takk, men nå får jeg jo selvfølgelig ikke lyd, ettersom jeg ikke har noe som går fra den røde og hvite-utgangen på kabelen og inn i høytaleren eller noe. Fra høyttalerene mine er den en grønn utgang som jeg vanligvis putter inn i lydkortet, men vet ikke hvor jeg putter den nå.

Lenke til kommentar

Mulig dette har blitt tatt opp før i tråden, men fant ikke et ordentlig svar (har lett så god jeg kan :)).

 

Skal ha meg ny lcd skjerm, og valget står mellom denne skjermen og Samsungs 19' 930bf med 4ms.

 

Frister veldig med widescreen, det eneste jeg er usikker på i forhold til Dell'en er responstiden. Jeg spiller en del, setter meg gjerne ned med Call of Duty eller et annet fps-spill for eksempel. Jeg tipper at evt. etterslep vil kunne gå meg litt på nervene. :)

 

Så hvor godt egnet er denne til spill? Vil responstiden på skjermen kunne bli et irritasjonsmoment?

 

På forhånd takk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...