Luza Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Har fått en sånn skjerm på kontoret nå, og den skal brukes tol en laptop. Men, når jeg har svart på hvittt kommer det en "skygge" til høyre for tekst/streker etc. Den er rimelig irriterende:s Laptoppen har samme oppløsning på den innebygde skjermen, så den klarer det glatt. Bruker vga....er det det som gjør at teksten blir litt sånn "uggen"? Trodde lissom ikke det blei så rævva:( Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 vga? er ikke det 640*480 eller noe? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Tips, ikke ha katt i samme rommet som skjermen, min skjerm er ripite etter katten. Hadde jeg hatt ei hagle, hadde jeg skutt katten på flekken. FYF¤%&%¤/¤%/"¤ Trur pokker ikke det er meningen at jeg skal få nyte en slik bra skjerm, makan til trøbbel! Endret 21. desember 2005 av Crispin Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hva skal jeg vaske skjermen med? Lenke til kommentar
Luza Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har fått en sånn skjerm på kontoret nå, og den skal brukes tol en laptop.Men, når jeg har svart på hvittt kommer det en "skygge" til høyre for tekst/streker etc. Den er rimelig irriterende:s Laptoppen har samme oppløsning på den innebygde skjermen, så den klarer det glatt. Bruker vga....er det det som gjør at teksten blir litt sånn "uggen"? Trodde lissom ikke det blei så rævva:( 5314577[/snapback] Hmmm...hodet mitt som sikkert henger litt igjen, kaller det bare vga kabel jeg...men har kobla til skjermen med D-SUB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hva skal jeg vaske skjermen med? 5323074[/snapback] Selve LCD-panelet blir som nytt hvis du finner en mikrofiberklut. Fukt den, vri opp og tørk forsiktig over. Dette fjerner lett fingeravtrykk og støv osv. Bruk en tørr mikrofiberklut til å tørke over etterpå. Du trenger ikke noe mer fancy enn slike til 10kr stykket. Det viktigste er å passe på at det ikke er så mye vann i kluten at det begynner å renne. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har fått en sånn skjerm på kontoret nå, og den skal brukes tol en laptop.Men, når jeg har svart på hvittt kommer det en "skygge" til høyre for tekst/streker etc. Den er rimelig irriterende:s Laptoppen har samme oppløsning på den innebygde skjermen, så den klarer det glatt. Bruker vga....er det det som gjør at teksten blir litt sånn "uggen"? Trodde lissom ikke det blei så rævva:( 5314577[/snapback] Hmmm...hodet mitt som sikkert henger litt igjen, kaller det bare vga kabel jeg...men har kobla til skjermen med D-SUB 5323277[/snapback] Du må jo ikke finne på og bruke D-sub kabel! hehe Oppløsing blir ikke noe serlig med dette da! Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hvis du bruker en vanlig vga kabel og ikke dvi kabel (fordi du antakeligvis er nødt til det), vil du få slike streker, siden signalet må konverteres fra analogt til digitalt. Dessuten er LCD er mindre tilgivende når det gjelder "unøyaktigheter" enn CRT er. På laptopen jeg har, er det kun VGA utgang, dermed hvis jeg kobler den til en LCD skjerm vil det komme streker. Prøv med en maskin som har DVI, så vil du se at strekene forsvinne. Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 25% avslag nå Jeg kommer vel neppe til å greie å holde meg unna... Lenke til kommentar
Typho Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 25% avslag nå Jeg kommer vel neppe til å greie å holde meg unna... 5355778[/snapback] Ja, jeg er også veldig fristet til å bestille denne skjermen Men er litt i tvil... Har lest mye om at det er en del baklys. Hvor stort problem er det egentlig? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hvor mange år har de tenkt å ha samme villedende(veiledende) pris? Minner litt om Jysk og Kid og den gjengen der som alltid har tilbud på det meste de selger. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg har veldig lite baklys, kan egentligt ikke si jeg har i det hele tatt. Men viss jeg ser veldig nøye og er prippen så har jeg nok litt. MEn det er en super duper fantastisk skjerm Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Trenger et par bilder fra "real-life". Det som lå på Dell var ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Når kommer en ny versjon av denne, og hvor mye vil den koste? Finnes det bilder? EDIT: Bestilt anyway. Endret 4. januar 2006 av Meldarion Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Sånn, da har jeg også bestillt en. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har søkt litt rundt på nettet og det ser ut som det kommer nye modeller om ikke så altfor lenge. 2007FPW 2407FPW 3007FPW Står noe om det her. Lenke til kommentar
giggs11 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Fikk denne i går, benyttet 25% tilbudet. HL2 & UT04 skled unna uten problemer. Storfornøyd! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Godt å høre. Gleder meg som en unge. Skjermen er i København nå. ETA = 10. Januar. =) Lenke til kommentar
Rash Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Jeg skulle akkurat til å skrive en "bekymringspost" her ang. min 2005FPW - I spill som WoW og CS:S ser jeg (med mangel på bedre ord) "flinching" på skjermen. Små horisontale flimrer, først tenkte jeg "'æsj skjermen er drit" men så prøvde jeg med min gamle 19" CRT skjerm, samme her. Jeg har prøvd å sette ned oppløsningen, min det er det samme. Dette er veldig irriterende faktisk. Test for dere selv: http://www.prad.de/en/monitore/ghosting2.html - Små blink liksom, midt i den røde boksen, etterhvert som den beveger seg. De er helt sporadiske og de tar sted tilfeldig. Jeg bruker seff DVI kabelen (det har ingenting å si hvilken ende som er i pcen og hvilken som er i skjermen vel? ) og sitter med Radeon x800XTPE. Så det skal ikke stå på skjermkortet her. Bruker de siste driverene til ATI 5.13 - Noen gode råd? Edit: For meg virker det som driverene spiller meg et puss.. Jeg skal prøve å avinstallere alt av driveropphav og prøve en og en driver. Edit 2: BTW: Hvordan får jeg USB portene på skjermen til å fungere? Endret 8. januar 2006 av Rash Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg skulle akkurat til å skrive en "bekymringspost" her ang. min 2005FPW - I spill som WoW og CS:S ser jeg (med mangel på bedre ord) "flinching" på skjermen. Små horisontale flimrer, først tenkte jeg "'æsj skjermen er drit" men så prøvde jeg med min gamle 19" CRT skjerm, samme her. Jeg har prøvd å sette ned oppløsningen, min det er det samme. Dette er veldig irriterende faktisk. Test for dere selv: http://www.prad.de/en/monitore/ghosting2.html - Små blink liksom, midt i den røde boksen, etterhvert som den beveger seg. De er helt sporadiske og de tar sted tilfeldig. Jeg bruker seff DVI kabelen (det har ingenting å si hvilken ende som er i pcen og hvilken som er i skjermen vel? ) og sitter med Radeon x800XTPE. Så det skal ikke stå på skjermkortet her. Bruker de siste driverene til ATI 5.13 - Noen gode råd? Edit: For meg virker det som driverene spiller meg et puss.. Jeg skal prøve å avinstallere alt av driveropphav og prøve en og en driver. Edit 2: BTW: Hvordan får jeg USB portene på skjermen til å fungere? 5405230[/snapback] Du kobler skjermen til pc'en med usb-kabelen som fulgte med, og da skal usb portene funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå