Gå til innhold

På tide med DELL 2005FPW tråd også?


Gjest Slettet-sXUHvn0e

Anbefalte innlegg

vær noe redd for mye baklys og/eller døde pixler og etterslep før jeg fikk skjermen min i går. men etter å ha prøvd å se både film og spille COD så er jeg egentlig kanske imponert over skjermen.

Litt baklys men absolutt ikke så mye som fryktet. og har ennå ikke sett noe til døde pixler heller.

Og både film og COD funker helt topp, selv med mitt noe "dårlige" skjermkort

radeon 9200 128mb.

 

Etter et døgn med skjermen har jeg bare en ting å si: :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Ingen andre som har hatt dette problemet? Kan det være Etterslep alikevel? Men det blir jo for dumt å merke så mye etterslep wow og snes emulator. Civ3 går greit, tror jeg skal våge å prøve Css å ser hvordan det går. Gruer meg, det er så typisk at når jeg tr en slik "riskiko" med å kjøpe en lcd skjerm at noe skal være galt :|

Lenke til kommentar

Leste at det var 14dager, husker ikke helt når jeg fikk skjermen, men tror det har gått minst 2uker, fikk bare testet skjermen på civ3 i starten siden jeg ventet på internett, siden jeg nettopp har flyttet. Prøvde Css, det gikk utmerket, fikk bare litt lav fps, men det får jeg alltid i css, uansett hvilken oppløsning. Ble litt lettet, håper da at det ikke er skjermen som er problemet.

Lenke til kommentar

Skal teste lcd skjermen min på min andre maskin, å se hva som skjer.

 

Det samme skjedde med den andre maskinen. Så jeg frykter det verste. Å nå får jeg ikke skjermen tilbake til 1680-1050, så og si alle andre oppløsninger er tilgjengelige men 1680-1050 hjar forsvunnet. Jeg blir gal!

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Crispin: Hvis jeg ikke tar helt feil,så tror jeg at hvis du har flimring på øvre del av skjermen,så er det noe galt med den,men skal ikke si noe sikkert.

 

Vet ihvertfall at man omtrent må ha v-sync på for å ungå fps over 60 så man slipper at gfx glir ut.

 

Du burde ringe å snakke med dell support,har du ikke telefon,så får du låne deg en :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...